Kto by przypuszczał, że świat mody będzie prekursorem nowych technologii? A jednak. Studio Continuum korzysta z trójwymiarowych drukarek, internetowych aplikacji oraz nieznanych dotychczas materiałów.
Czego pragną kobiety? Na pewno nie technologicznych innowacji, niekończących się specyfikacji oraz komputerowych algorytmów. Przynajmniej w teorii, bo pań zakochanych w elektronice nie brakuje. Te nerwowo reagujące na wszelkie techno-newsy na pewno nie powinny pomijać nowego hitu modowego – Continuum. Nietypowy design, śmiałe wzornictwo i ciekawy materiał okraszone są w tym przypadku technologią przez duże T.
Co stoi za tym niecodziennym mariażem? Buty firmy Continuum drukuje drukarka przestrzenna. Przestrzenny druk to hit ostatnich lat i wielka nadzieja światowego przemysłu. Prekursorem tej nowinki zdaje się być jednak amerykańska firma projektowa Continuum. Cena? 900 dolarów.
Drukowane buty to jednak dopiero początek techno-zabawy Jenny Fizel i Mary Huang, założycielek studia. Firma w trójwymiarze drukuje też bikini. Pomimo nietypowej techniki tworzenia nie jest to jednak sztywny kawałek plastiku, ale zgrabny dwuczęściowym kostium.
Ostatnie novum spod szyldu Continuum to sukienka, którą sami projektujemy za pomocą aplikacji. Materiał oraz kolor są wprawdzie narzucony z góry, ale kształt i krój wybieramy sami.
Jak deklarują same projektantki, Continuum nie jest zwykłym studiem projektowym, ale eksperymentalnym laboratorium designu.