Jedna opowiada o urokach macierzyństwa i demonstruje kulinarne talenty. Druga relacjonuje swoje samotne podróże po całym świecie. Ostatnia tworzy artystyczne dekoracje do wystroju wnętrz. Aleksandra Tatka, Sabina Lawrów i Tatiana Mokra. Co je łączy? Wszystkie są popularnymi w internecie influencerkami, których konta na Instagramie śledzą tysiące fanów.
By być influencerem nie wystarczy założyć i prowadzić konto w serwisie społecznościowym. Trzeba zdobyć rozgłos, wyrobić sobie autorytet, stać się kimś, kogo opinie wpływają na decyzje innych. Jest jeszcze jedna rzecz, która wyróżnia influencera spośród szeregowych użytkowników social media – zdolność przekucia hobby w dobrze prosperujący interes.
Poza prężnie działającym kontem i imponującą liczbą obserwujących influencerów można poznać również po tym, że współpracują z uznanymi markami. Instagramerki – Ola Tatka (OlaTatka), Sabina Lawrów (SamaPrzezSwiat) i Tatiana Mokra (Tatiana_Home_Decor) – nie są tutaj wyjątkiem. Ostatnio do współpracujących z nimi marek dołączyła Grupa OKNOPLAST.
– W ramach obchodów 25-lecia naszej działalności zdecydowaliśmy się na ten krok z myślą o zaangażowaniu w nasze inicjatywy działających w mediach społecznościowych twórców, którzy podobnie jak my pragną tworzyć przestrzeń na różnych płaszczyznach – wyjaśnia Magdalena Cedro-Czybaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.
Dla takich firm jak OKNOPLAST wspólne akcje z influencerami to dziś jedno z najważniejszych narzędzi nowoczesnej komunikacji z konsumentami. Jako ambasadorzy marek aktywni w social media blogerzy/vlogerzy sprawdzają się idealnie. Swoimi rekomendacjami kształtują konsumenckie postawy swoich odbiorców, gdyż ci liczą się z ich zdaniem.
W ramach współpracy podkrakowskiego producenta stolarki oraz trzech aktywnych na Instagramie influencerek zorganizowano konkurs fotograficzny. Spośród swoich fanów blogerki tworzą drużyny, których członkowie wrzucają na Instagrama zdjęcia odpowiadające na pytanie "Jak tworzysz swoją idealną przestrzeń?" i oznaczają je dwoma hasztagami: #OknoplastChallenge oraz jednym z trzech: #TeamOlaOknoplast #TeamSabinaOknoplast #TeamTatianaOknoplast.
Dzięki konkursowi wizerunkowemu, który trwa do 24 listopada, uczestnicy mają szansę wygrać 9 podwójnych voucherów na weekend w niesamowitym otoczeniu Tatr – w Nosalowym Dworze w Zakopanem. Do rozdania przewidziano też 250 mniejszych nagród. Z regulaminem akcji konkursowej można zapoznać się na oficjalnym koncie Grupy OKNOPLAST w serwisie Instagram.