Reklama.
Celebryci występujący na antenie TVN zarabiają dla swojej stacji najgrubsze miliony, bo najbardziej przyciągają reklamodawców. W zestawieniu, które przygotował dom mediowy PanMedia Western, wręcz zdeklasowali gwiazdy Polsatu i TVP.
87,6 mln zł przychodów odnotował w I półroczu „X Factor", w którym uczestników oceniali Kuba Wojewódzki, Czesław Mozil i Tatiana Okupnik, a prowadzącym był Jarosław Kuźniar. Za „X Factorem" uplasowała się Magda Gessler i prowadzone przez nią „Kuchenne rewolucje" (także w TVN) z wpływami na poziomie 66,7 mln zł. Kolejna była Ewa Drzyzga i jej „Rozmowy w toku" nadawane w TVN od 12 lat (55,3 mln zł). CZYTAJ WIĘCEJ
Eksperci wróżą modnym jeszcze dzisiaj programom typu talent show powolne wyczerpywanie się formuły. Stacje także z nimi nie przesadzają, bo to najkosztowniejsze programy, na których oszczędza się w czasie kryzysu.