Stołeczny ratusz nie oszczędza na social mediach. Warszawa na obsługę swoich trzech fan page'y wydała pół miliona złotych. I to tylko w tym roku – donosi RMF FM.
Reklama.
Warszawa nie ogranicza się do jednego oficjalnego profilu na Facebooku, ma ich aż trzy. Jeden polski, drugi angielski i trzeci – stworzony na potrzeby Nocy Muzeów. Najwięcej kosztów pochłonęła obsługa obcojęzycznej wersji profilu, bo aż 400 tysięcy złotych – informuje RMF FM. Profil powstał oczywiście z myślą o Euro 2012.
Zobacz: Wypisani? Coraz częściej uciekamy z Facebooka
Jak dowiedział się reporter RMF FM, w czasie Euro 2012 ratusz był zmuszony zatrudnić do obsługi zewnętrzną firmę, bo w urzędzie po prostu nie miał się kto tym zajmować. Dla porównania, obsługa profilu dotyczącego Noc Muzeów kosztowała "ledwie" 15 tysięcy złotych.