Ostatnie miesiące to był trudny czas dla kibiców. Nie tylko nie mogli przeżywać sportowych emocji w grupie na stadionach, ale także musieli znieść „posuchę" w telewizyjnej ramówce. W swoim zenicie koronakryzys sparaliżował bowiem sportowy świat: wiele wydarzeń odbyło się bez udziału publiczności lub w ogóle zostało odwołanych. Ku radości widzów sportowe zmagania powoli wracają na dawne tory.
Stadiony otwierają swoje podwoje (przynajmniej częściowo), odbywają się zgrupowania, sportowcy znów korzystają z hal i innych obiektów, by trenować i przygotowywać się do rozgrywek. Oczywiście wszystko przy zachowaniu reżimu sanitarnego, ale i tak różnica między tym, co było raptem parę miesięcy temu, a tym, co teraz, jest kolosalna.
Najwięcej powodów do zadowolenia mają kibice piłki nożnej, bez wątpienia najpopularniejszej dyscypliny sportowej w naszym kraju. Reprezentacja Polski na czele z Robertem Lewandowskim rozgrywa kolejne mecze. Najbliższy odbędzie się 7 października o godz. 20.45, gdzie na Stadionie Energa Gdańsk biało-czerwoni zmierzą się w towarzyskim spotkaniu z Finlandią.
Choć niektórzy fani futbolu mają jeszcze opory przed tłumnym gromadzeniem się na trybunach (zresztą, stadiony przyjmują i tak ograniczoną liczbę widzów), to nic nie stoi na przeszkodzie, by cieszyć się transmisjami meczów w telewizji internetowej. Wróć. Może jest taki jeden czynnik – możliwości naszego mobilnego łącza. Dlatego jeden z operatorów ruszył ze specjalną ofertą.
T-Mobile Polska proponuje proste rozwiązanie – oglądanie wydarzeń sportowych online na smartfonach w dowolnym miejscu bez zużywania gigabajtów. Będzie to możliwe dzięki Supernet Video DVD, czyli usłudze pozwalającej oglądać materiały wideo bez limitu danych. I mowa tu o takich platformach VoD jak Netflix, Amazon Prime Video, TVP Sport, WP Pilot czy YouTube.
Dodatkowo najbardziej wymagający miłośnicy piłki nożnej i innych sportów będą mogli aktywować trzy pakiety sportowe w serwisie IPLA – IPLA POLSAT SPORT PREMIUM, IPLA ELEVEN SPORTS oraz IPLA SPORT. Magentowy operator oferuje kibicom oglądanie tych kanałów sportowych przez 30 dni bez dodatkowych opłat.
Zarówno opcja wideo w serwisach streamingowych bez limitu danych, jak i 30-dniowy prezent na sportowy content telewizji internetowej IPLA, wchodzą w skład kompleksowego pakietu usług. Obejmuje on również nielimitowane rozmowy, SMS-y i MMS-y, a także 15 GB internetu mobilnego (limit do wykorzystania w kraju na przeglądanie innych niż ww. zakamarków sieci).
Jeżeli kibic chce połączyć swoją sportową pasję z prezentem w postaci nowego smartfona, powinien zwrócić uwagę na abonament w wersji z urządzeniami. Do wyboru są takie modele jak Xiaomi Redmi Note 9 Pro z opaską Mi Smart Band 5, Xiaomi Redmi Note 9, Samsung Galaxy S20+ 5G (model obsługuje najnowszą generację sieci komórkowej) czy Oppo Reno3.
Skąd u magentowego operatora takie zamiłowanie do świata sportu? Bo chce być blisko swoich klientów i wydarzeń, które ich poruszają. Pod koniec kwietnia T-Mobile został oficjalnym sponsorem Reprezentacji Polski w piłce nożnej. W ramach porozumienia z PZPN wspiera męską i kobiecą kadrę narodową, Reprezentację U21 oraz kadrę młodzieżową.
Partnerstwo między zrzeszonym w UEFA związkiem piłkarskim a dostawcą usług telekomunikacyjnych obejmuje również oficjalny serwis „Łączy nas piłka”. Każdy, komu leży na sercu kondycja polskiej piłki nożnej, powinien znać ten adres w sieci na pamięć. To tam publikowane są newsy dotyczące rozgrywek polskich drużyn narodowych.
Związek T-Mobile z narodowym futbolem wzmacnia jeszcze fakt, że od 13 sierpnia ambasadorem magentowej marki jest Robert Lewandowski, kapitan Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej oraz napastnik Bayernu Monachium. Piłkarz, który cieszy się mianem najlepszego strzelca w historii polskiej drużyny, uczestniczy w kampanii „Bez nonsensów” T-Mobile.
W spotach wyświetlanych w telewizji, internecie oraz mediach społecznościowych kapitan biało-czerwonej kadry zachęca rodaków do zasilenia szeregów użytkowników największej sieci 5G w Polsce. Według statystyk technologia ta dociera już do 6 milionów Polaków. Więcej informacji na temat oferty kibica można znaleźć na tej stronie.