
Reklama.
Dawid Podsiadło podobnie jak wiele innych polskich gwiazd włączył się do zbiórki pieniędzy podczas 29. Finału WOŚP. Piosenkarz wystawił na aukcji internetowej wyjątkowe przedmioty. Postanowił upiec trzy serniki, które osobiście doręczy osobie, która je wylicytuje.
Ale na tym jego kreatywność się nie skończyła. Podsiadło zareklamował swoją aukcję filmem rodem z telewizji Mango. Mało tego, zaangażował do niego jednego z najbardziej kultowych prowadzących ten program, Klaudiusza Ševkovicia.
Nagranie błyskawicznie stało się hitem internetu. "Jaki ten Młody Człowiek Dawid Podsiadło jest zdolny, kreatywny. I wszystko dla WOŚP", "Kreatywność, jak zawsze na najwyższym poziomie!", "ten sernik wygląda, jakby Dawid robił go drugi raz w życiu, ale to czyni go jeszcze piękniejszym" – czytamy w komentarzach na Twitterze i pod filmem Dawida Podsiadło.
Pamiętajcie, że na aukcji WOŚP jest także najpopularniejszy w Polsce monolit od AszDziennika i naTemat.pl, który możecie wykorzystać w jakikolwiek sposób.