Robert Makłowicz nie będzie już reklamował supermarketu Tesco przyrządzając potrawy. Od października jego twarz pojawi się na opakowaniach produktów, m.in. na ziemniakach.
Dotychczasową rolą Makłowicza w kampaniach reklamowych tej sieci było przyrządzanie wykwintnych potraw z produktów oferowanych przez ten supermarket. Od października rusza jednak nowa kampania, która sprawi, że twarz popularnego kucharza zobaczymy m.in. na ziemniakach i opakowaniach mąki oraz cukru.
Jak czytamy na portalu Gazeta.pl, taka strategia może być odpowiedzią na problem, z jakim spotyka się sieć Tesco w Wielkiej Brytanii. Tamtejsi klienci wstydzą się wkładać do koszyków produkty pod własną marką. – Działo się tak m.in. z powodu opakowań, w związku z czym część klientów nie czuła się komfortowo, wkładając te towary do koszyków – tłumaczy Andy Yaxley, dyrektor Tesco Fresh Food.
Inną gwiazdą, która pojawia się na opakowaniach produktów jest Ewa Wachowicz, była Miss Polonia. Wachowicz firmuje swoim nazwiskiem serie produktów spożywczych oraz chemii gospodarczej m.in. w sieci Delikatesy Centrum.