"Kuchenne Rewolucje" Magdy Gessler nie są już najbardziej dochodowym programem TVN.
"Kuchenne Rewolucje" Magdy Gessler nie są już najbardziej dochodowym programem TVN. Fot. Instagram/@magdagessler_official

Jak do tej pory największe zyski z reklam stacji TVN przynosiły "Kuchenne rewolucje" Magdy Gessler. Przez pandemię jednak inne formaty stacji przebiły program najsłynniejszej polskiej restauratorki.

REKLAMA
Przez ostatnich kilka lat "Kuchenne Rewolucje" Magdy Gessler przynosiły największe zyski z reklam. Z wyliczeń "Super Expressu" wynika, że reklamodawcy byli w stanie zapłacić od 63,5 tys. złotych wzwyż za spot w przerwie programu trwający 30 sekund. Wszystko jednak zmieniło się przez pandemię COVID-19.
Czytaj także:

"SE" udało się dotrzeć do zestawienia, z którego wynika, że inne programy generują obecnie największe zyski. Na prowadzenie wysunęły się "Fakty", a zaraz za nimi uplasował się program "Uwaga! Koronawirus". Za reklamy w przerwach pomiędzy tymi formatami reklamodawcy byli w stanie zapłacić kolejno 62,8 tys. i 61,2 tys. złotych.
Z kolei kwota za spoty emitowane w przerwach "Kuchennych Rewolucji" miała nieco spaść.Teraz ich ceny zaczynają się od 57,5 tys. złotych. Najprawdopodobniej jest to związane ze spadkiem oglądalności programu, który w 2020 roku oglądało o 20 proc. mniej widzów.
Czytaj także:
źródło: "Super Express"
logo