Przez ostatnich kilka lat "Kuchenne Rewolucje" Magdy Gessler przynosiły największe zyski z reklam. Z wyliczeń "Super Expressu" wynika, że reklamodawcy byli w stanie zapłacić od 63,5 tys. złotych wzwyż za spot w przerwie programu trwający 30 sekund. Wszystko jednak zmieniło się przez pandemię COVID-19.
"SE" udało się dotrzeć do zestawienia, z którego wynika, że inne programy generują obecnie największe zyski. Na prowadzenie wysunęły się "Fakty", a zaraz za nimi uplasował się program "Uwaga! Koronawirus". Za reklamy w przerwach pomiędzy tymi formatami reklamodawcy byli w stanie zapłacić kolejno 62,8 tys. i 61,2 tys. złotych.
Z kolei kwota za spoty emitowane w przerwach "Kuchennych Rewolucji" miała nieco spaść.Teraz ich ceny zaczynają się od 57,5 tys. złotych. Najprawdopodobniej jest to związane ze spadkiem oglądalności programu, który w 2020 roku oglądało o 20 proc. mniej widzów.