Jak, pod względem oglądalności, wypadła nowa stacja TVP Kobieta w pierwszych dniach?
Jak, pod względem oglądalności, wypadła nowa stacja TVP Kobieta w pierwszych dniach? Fot. YouTube/ Bądźmy Razem. TVP
Reklama.
Jak donosi serwis Wirtualnemedia.pl, "Nowy kanał TVP Kobieta po czterech dniach nadawania ogląda średnio 11 tys. widzów, co daje stacji 0,17 proc. udziału w rynku". Podkreśla przy tym, że największą popularnością cieszy się hiszpański serial kostiumowy "Velvet".
– Bardzo się cieszę ze znakomitego startu TVP Kobieta. Analizy danych telemetrycznych pokazują, że to jeden z najlepszych debiutów w segmencie kanałów tematycznych – mówi dyrektorka, Iwona Bocian-Zaciewska.
Tymczasem "Press" wskazuje, że to najmniej popularny kanał ósmego multipleksu. "TVP Kobieta w pierwszym tygodniu nadawania uzyskała 0,15 proc. udziału w rynku. Jest to najsłabszy wynik spośród kanałów dostępnych z ósmego multipleksu" – czytamy w portalu.
Udziały konkurencyjnych stacji dla kobiet, takich jak TVN Style z 0,5 proc. na rynku czy Polsat Cafe – 0,38 proc., są kilkukrotnie wyższe niż nowa propozycja Telewizji Publicznej. TVP Kobieta na przestrzeni ostatniego tygodnia, notuje słabsze wyniki niż Zoom TV, Telewizja WP, Nowa TV, Metro oraz TVP Kultura.
Przypmnijmy, że to ten jedyny naziemny kanał lifestylowy, który wystartował 8 marca. Ostatnio w naTemat pisaliśmy o tym, że program w nowopowstałej stacji, zatytułowany "Kobiety w drodze" prowadzi Marta Manowska. Swoje formaty na antenie mają też m.in. Agata Konarska i Klaudia Carlos.
Czytaj także:
logo