Jak najbardziej dozwolona jest także współpraca marketingowa między legalnymi bukmacherami a sportowcami, dziennikarzami i różnego rodzaju celebrytami – w branży bukmacherskiej określa się ich mianem „ambasadorów”. Najczęściej bywa tak, że ambasadorzy reklamują
zakłady bukmacherskie, ich wizerunek jest obecny na stronach internetowych operatorów, pojawiają się na różnego rodzaju eventach. Jest to typowa współpraca reklamowa między firmą a znaną osobą.
Kto promuje zakłady bukmacherskie?
Ponieważ przygniatającą większość oferty firm bukmacherskich stanowią zakłady na wydarzenia sportowe, nie może dziwić, że operatorzy najchętniej nawiązują współpracę z osobami związanymi właśnie ze sportem. Już kilka lat temu firma eTOTO jako jedna z pierwszych zaangażowała do roli swoich ambasadorów znanych dziennikarzy sportowych – Romana Kołtonia i Mateusza Borka, a także byłego piłkarza reprezentacji Polski Tomasza Hajtę. Obecnie – obok Kołtonia i Borka – do grona ambasadorów eTOTO należą Tomasz Smokowski i Michał Pol, czyli dwaj inni doskonale znani w naszym kraju dziennikarze sportowi.