
Jak podaje portal wirtualnemedia.pl, w marcu wśród kanałów informacyjnych TVN 24 znowu było liderem oglądalności. Na drugim miejscu plasuje się TVP Info, jednak z ogromnym spadkiem w porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku. Na co jeszcze wskazują najnowsze badania?
REKLAMA
Z badań Nielsen Audience Measurement wynika, że na rynku telewizyjnym wśród kanałów informacyjnych w marcu 2021 roku, pierwsze miejsce zajęła stacja TVN24, z średnim dobowym udziałem 5,02 proc., po spadku względem analogicznego okresu rok wcześniej o 14,23 proc.
Drugie miejsce należy do kanału Telewizji Polskiej. TVP Info zanotowało średni miesięczny wynik 3,68 proc. Jednak to bardzo znaczący spadek widzów stosunku do tego samego okresu poprzedniego roku – aż 43,37 proc.
Podium uzupełnia stacja Polsat News, która w marcu br. miała 1,92 proc. udziału, po spadku względem marca 2020 r. o 22,33 proc. Potem kolejno są: TVP3, TVN24 BiS i Telewizja wPolsce.pl.
Co więcej, Wirtualnemedia.pl informują, że w marcu 2021 roku wśród widzów w wieku od 16 do 49 roku życia, najchętniej oglądany jest kanał TVN24, a tuż za znalazł się Polsat News wyprzedzając TVP Info.
Przypomnijmy, że już w lutym br. również TVN24 mógł cieszyć się pozycją lidera z udziałem 4,73 proc., co przekładało się na wzrost o 9,11 proc. do analogicznego miesiąca rok wcześniej. Miesiąc temu drugie miejsce miało też TVP Info z 3,68 proc. i spadkiem o 13,31 proc.
Czytaj także:źródło: wirtualnemedia.pl
