"Ups, znowu to zrobiłem... Jak wyglądałyby znane marki z polskimi nazwami? Po raz kolejny przedstawiam "Polski Rebranding" – napisał uzdolniony grafik Adam Łapko, który kolejny raz pokazał alternatywnie przerobione loga produktów i marek, które znamy doskonale z życia codziennego. Kojarzycie je?
Redaktorka, reporterka, koordynatorka działu show-biznes. Tematy tabu? Nie ma takich. Są tylko ludzie, którzy się boją. Szczera rozmowa potrafi otworzyć furtkę do najbardziej skrytych zakamarków świadomości i rozjaśnić umysł. Kocham kolorowych i uśmiechniętych ludzi, którzy chcą zmieniać szarą Polskę. Chcę być jedną z tych osób.
Gdyby uprzeć się i tłumaczyć na język polski wszystkie nazwy własne przedmiotów i marek, które spotykamy na co dzień, byłoby naprawdę zabawnie. Grafik i ilustrator Adam Łapko ponownie udowadnia Polakom, że jego wyobraźnia nie zna granic.
W 2015 roku zaprojektował nowe opakowania dla znanych marek, a jego prace stały się hitem Internetu. Kreatywny specjalista w dziedzinie grafiki opublikował niedawno świeżą odsłonę tzw. "Polskiego Rebrandingu". Można obejrzeć ją na jego oficjalnej stronie "Adam Lapko Ilustrator" na Facebooku.
"I tak, wiem. Nazwisk się nie tłumaczy, autorzy nazw mieli co innego na myśli, niektóre przykłady są mocno naciągane... nie chodzi mi o walory edukacyjne w tym poście... tylko o zwykłe jaja" – zapewnił, dodając nowe projekty.
Niezmiennie jego prace spotkały się z dużym uznaniem internuatów, którzy okazali swój entuzjazm w komentarzach. "Złoto!"; "Jesteś wirtuozem tego, co robisz. Genialne!"; "Owoce Warsztatu Tkackiego" brzmią mega!" – komplementowali.