
Reklama.
Pomysłodawcy świeczki Huvudroll podkreślają, że ma ona nie tylko wypełnić domy kojącym aromatem gorącej wołowiny z sosem, ale także przypomnieć wiernym klientom o uczuciu, jakie towarzyszy odwiedzaniu słynnego, wielkiego magazynu i salonów IKEA.
– Dla wielu osób te pyszne i niedrogie klopsiki to pierwsze co przychodzi do głowy na dźwięk nazwy IKEA. Nie ma innej sieci sklepów meblowych z tak popularną częścią sprzedającą jedzenie. Na urodziny IKEA Family chcieliśmy zrobić coś szokującego dla fanów klopsików. Wyprzedzając pytania, tak, ona naprawdę pachnie jak sklep IKEA – oznajmił Sho Matsuzaki, dyrektor kreatywny agencji Ogilvy, która stworzyła projekt świecy.
Świeczka o zapachu klopsików z Ikei będzie dostępna w Polsce?
Fani mięsnego przysmaku będą zawiedzeni. Wyjątkowa loteria jest przeznaczona dla uczestników programu IKEA Family w USA. Odbędzie się w dniach 6-22 sierpnia.Aby zdobyć jedną z 1 925 dostępnych świec, zainteresowani klienci muszą wziąć udział w rodzinnym konkursie. Szczęśliwi zwycięzcy otrzymają zestaw prezentowy, w którego skład wejdzie właśnie ona. Przy dużym zainteresowaniu jest cień szansy na to, że IKEA pomyśli także o swoich europejskich klientach. To się jednak okaże.
Co ciekawe, szwedzki gigant wcale nie jest pionierem w dziedzinie świec inspirowanych mięsnymi klimatami. Pięć lat wcześniej, w 2016 roku KFC wpadło na taki pomysł, oferując świeczki o zapachu kurczaka.
Czytaj także: