
Reklama.
Kraków walczy z okropnymi szyldami
W Krakowie istnieją dwa Parki Kulturowe, Stare Miasto i Nowa Huta, które dbają o wygląd miasta. Jako jedne z głównych celów stawiają sobie właśnie walkę z nielegalnymi nośnikami reklamowymi oraz zamianę tych już istniejących na bardziej estetyczne.Na Facebooku działa też grupa "ŁADny Kraków", która dobrze oddziałuje na wyobraźnię tych, którzy nie widzą problemu w "samowolce reklamowej". Administratorzy przedstawiają, o ile bardziej estetycznie mogłoby wyglądać miasto bez banerów i reklam zasłaniających miejską architekturę.
Miasto ogłosiło też konkurs "Nowohuckie Pogotowie Szyldowe", które ma za zadanie wesprzeć przedsiębiorstwa oraz ich rewitalizację. Działania są skierowane do osób mających wiedzę z aranżacji witryn i projektowania oraz są zaangażowane społecznie.
Czytaj także: