Mata, Paulina Młynarska
Mata rozpoczął współpracę z McDonald’s. Paulina Młynarska komentuje. fot. Kacper Kolenda/ REPORTER // Fot. Piotr Kamionka/REPORTER
Reklama.
Na przestrzeni kilku ostatnich miesięcy kariera "młodego Matczaka" nabrała tempa. Muzyk po podwójnej platynie w preorderze i ponad 40 tys. fanów na koncercie na lotnisku Bemowo, trafił do TOP 10 najlepiej przyjętych wydawnictw na Spotify na świecie.
Mata i jego sztab dbali o skuteczną promocję jego osoby. Raper kilka dni temu zamieścił na swoim Instagramie filmik, na którym widzimy, że billboard z jego wizerunkiem pojawił się na nowojorskim Times Square.
Czytaj także:
Jednak ostatnie przedsięwzięcie Michała Matczaka wywołało mieszane odczucia u jego fanów. Bowiem gwiazdor nawiązał współpracę z McDonald's. I tak od 18 października w tej znanej sieci restauracji będzie można kupić spersonalizowany "zestaw Maty".
To działanie znanego rapera nie spodobało się też Paulinie Młynarskiej, czemu dała wyraz w publikacji na Instagramie. "Kiedy ktoś, kto ma realny wpływ na zachowania wielkich grup młodych ludzi, zachęca za kasę do jedzenia najbardziej szkodliwego żarcia jakie istnieje, to chyba trzeba coś powiedzieć" – zaczęła swój wpis o Matczaku.
"Co Ty Mata, czytać nie umiesz? Nie wiesz co śmieciowe żarcie robi z ludzkim zdrowiem? Nie wiesz co to jest otyłość, cukrzyca i zawał? To ma być ta Twoja kontestacja? Pod tym szyldem? #patoćwierćinteligecja" – napisała dosadnie dziennikarka.
"Zestaw Maty. Co w nim znajdziemy? Potrójnego cheeseburger (Potrójny Ch33sburger), średnie frytki oraz Vanilla Matcha Latte (Matchak Latte). Na zdrowie" – dodała.
"Tak, to samo mówię do Szyca i Żebrowskiego oraz do innych znanych osób, które za kasę reklamują ultra niezdrowe żarcie i substancje" – wspomniała na koniec Młynarska, nawiązując tym samym do współpracy wymienionych aktorów z McDonald’s.
Czytaj także:

Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut