Świat mody jest postrzegany przez wielu jako bajka dla dorosłych. Tym tropem zdecydował się pójść ekskluzywny dom handlowy Barney’s New York przygotowując swoją świąteczną kampanię Electric Holiday. W role modeli wcielili się bohaterowie bajki wszech czasów – Myszka Miki i jej przyjaciele.
Kampania, wbrew pozorom, wcale nie jest adresowana dla dzieci. Dlatego disneyowskie postaci musiały przejść sporą przemianę przed pojawieniem się na wystawie Barney’s. Minnie nie nosi wcale sukienki w kropki, Donald marynarskiego ubranka, a Miki czerwonych spodenek. Nawet gapowaty Goofy wygląda szykownie. Postaci zostały nie tylko wystylizowane, ale też wyszczuplone. A to wszystko za sprawą najsłynniejszych projektantów i speców od wizerunku.
Na bajkowym wybiegu Minnie pojawia się w sukience Lanvin, Królewna Śnieżka w kreacji od Niny Ricci, Daisy w Dolce& Gabbana, Goofy w Balmain a Miki w stroju z kolekcji Balenciagi. Postaci przemieniają się w modeli za pomocą magicznego pyłu, którym posypuje je Dzwoneczek.
W przygotowanym przez Barney’s filmie reklamowym biorą udział nie tylko znane z kreskówek postaci. Ekipa Disney’a przygotowała też rysunkowe wersje Nicolasa Ghesquiere’a, Carine Rotfield, Bryanboy’a, Anny dello Russo czy Naomi Campbell. Gwiazdy oglądają pokaz w towarzystwie…Kapitana Haka i Kota z Cheshire!
W każdym dorosłym jest coś z dziecka. Spece od marketingu Barney’s najwyraźniej wiedzą, że w święta swoją dziecinną stronę ujawniają nawet najbardziej bezwzględni fashioniści. Więc czy może być lepsza rekomendacja sukienki Lanvin niż ubrana w nią Myszka Minnie? Bajkowa wystawa Barney’s przy Madison to zaproszenie do świątecznej zabawy modą i oczywiście do zakupów!