Radio Maryja zyskuje słuchaczy
Radio Maryja zyskuje słuchaczy Fot. Wojciech Kardas / Agencja Gazeta

Radio ZET, RMF FM, "Trójka" Polskiego Radia – trzy z czterech czołowych stacji radiowych w okresie od sierpnia do października straciły słuchaczy. Kryzys na rynku radiowym nie dotyczy jednak Radia Maryja, które zanotowało wzrost słuchalności.

REKLAMA
Liderem rynku radiowego niezmiennie pozostaje RMF FM z wynikiem 25 proc. udziału w rynku. W porównaniu do analogicznego okresu w ubiegłym roku (sierpień - październik 2012) stacja straciła 1,6 punktu procentowego. Na drugim miejscu jest Radio Zet z 15,2 proc. udziałem, na trzecim "Jedynka" Polskiego Radia (12 proc.), a na czwartym "Trójka" (7,9 proc.).
Obok "Jedynki', jedyną stacją, która zanotowała wzrost słuchalności jest Radio Maryja. W porównaniu z ubiegłym rokiem stacja ojca Rydzyka poprawiła wynik o 0,6 pkt. proc. i zajmuje piąte miejsce w rankingu. Z prawie 3 proc. udziałem w rynku wciąż jednak daleko jej do czołówki.
Dobrych wiadomości dla ojca Rydzyka nie przynoszą wyniki sondażu zaufania do mediów, który przeprowadził CBOS. TV Trwam oceniana jest w tym rankingu najgorzej ze wszystkich telewizji.