W porównaniu z wrześniem 2011 roku spadła sprzedaż prawie wszystkich tygodników. Jedynym wyjątkiem jest "Newsweek", który podniósł sprzedaż aż o 15 procent. Liderem zestawienia jest "Gość Niedzielny", który zepchnął na trzecie miejsce "Uważam Rze".
Tygodnik Grzegorza Hajdarowicza stracił czytelników po podniesieniu ceny z 2,90 na 3,90 (choć i tak odstaje od pozostałych tytułów, które kosztują 5 złotych). Drugie miejsce przypadło "Polityce", którą kupuje średnio 130 tysięcy czytelników. Pozostałe tytuły oddziela od czołówki przepaść, bo znajdujący się za "Newsweekiem" tygodnik "Wprost" znalazł niecałe 67 tysięcy czytelników (spadek o niemal jedna trzecią). Coraz gorzej radzi sobie "Przekrój", który stracił przez rok połowę czytelników i wyprzeda w zestawieniu jedynie "Przewodnik Katolicki".