Kryzys prasy drukowanej postępuje. Wrzesień był kolejnym miesiącem spadku sprzedaży polskich dzienników. Spadki dotknęły wszystkich, poza niszowymi dziennikami gospodarczymi. "Gazeta Wyborcza" straciła 15 procent, "Rzeczpospolita" aż jedną czwartą. Tracą nawet tabloidy.
Kryzys na rynku mediów trwa, a dzienniki kolejny miesiąc tracą czytelników. Sprzedaż "Gazety Wyborczej w porównaniu z zeszłym rokiem spadła o 15 procent. We wrześniu 2012 roku każdy numer znajdował ponad 226 tysięcy nabywców. Jeszcze większe spadki dotknęły największego konkurenta "GW", czyli "Rzeczpospolitą". Dziennik Grzegorza Hajdarowicza stracił przez rok aż jedną czwartą czytelników.
Spadki dotknęły też tabloidy. Choć "Fakt" nadal jest najbardziej poczytnym polskim dziennikiem, to stracił 9 procent. Nieco mniejszy spadek dotknął "Super Express". Czyta go o 7 procent mniej niż we wrześniu 2011 roku. Bolesny spadek dotknął też "Gazetę Giełdy Parkiet", która także należy do Grzegorza Hajdarowicza.
Sprzedaż gazet spadła też w porównaniu z sierpniem tego roku. Wzrosła tylko sprzedaż "Rzeczpospolitej" (o 134 egzemplarze). Spadają "Fakt", "Gazeta Wyborcza", "Super Express" czy "Dziennik Gazeta Prawna".