Wężowa skóra to absolutny hit zbliżającego się sezonu. Torebki Sam Edelman i Rebecca Minkoff
Wężowa skóra to absolutny hit zbliżającego się sezonu. Torebki Sam Edelman i Rebecca Minkoff Kamila Żyźniewska

6 grudnia na Open Day dla prasy, w warszawskim showroomie Aliganza Fashion Agency zaprezentowano wiosenno-letnie kolekcje na rok 2013. Co proponują nam znane marki odzieżowe na nadchodzący sezon?

REKLAMA
Spotkania prasowe, pokazy mody i prezentacje kolekcji marek odzieżowych stanowią ciekawe urozmaicenie dnia pracy dziennikarza i stylisty. Dla osób takich jak ja, spędzających większość swojego czasu przed komputerem, tego typu eventy wydają się całkiem przyjemną odskocznią od codziennej rutyny klikania w klawiaturę i przeglądania ulubionych stron internetowych - czyli tzw. lektur obowiązkowych do porannej kawy. Niestety, nadchodzi zima, czyli ta pora roku, w której każda próba wyjścia z domu kojarzy się bardziej z niebezpieczną misją, niż przyjemnym spacerem, a półgodzinna wędrówka po centrum miasta budzi jedynie chęć szybkiego powrotu do ciepłego łóżka. O tej porze roku zdarza się, że nawet największe zwierzę towarzyskie pragnie zapaść w sen zimowy.
Przyznam jednak, że na event Aliganzy nie trzeba było mnie długo namawiać. Warszawski showroom od zawsze należał do najchętniej odwiedzanych przeze mnie miejsc w trakcie pracy jako stylistka, a wędrówki po mieście z ciężkimi torbami Ikea stawały się o wiele przyjemniejsze, kiedy wpadało się z wizytą do Aliganzy. Po pierwsze: ze względu na duży wybór ciekawej garderoby i dodatków do sesji zdjęciowych, po drugie: sympatyczną obsługę i świetną atmosferę.
Podczas wydarzenia pojawili się dziennikarze, styliści, blogerzy oraz osoby mniej lub bardziej związane z branżą modową. Trzeba przyznać, że wiosenno-letnie propozycje marek odzieżowych z showroomu Aliganza Fashion Agency, zapowiadają bardzo ciekawy sezon 2013. Wśród moich faworytów znalazły się m.in. kolekcje TALLY WEiJL i River Island oraz obuwie i torebki marek takich jak Sam Edelman, czy Rebecca Minkoff. Warto przetrwać tę zimę dla pastelowych sukienek, sportowych topów, wiosennych butów i dodatków. Wiosna-lato 2013 to kolejny sezon, w którym dominują jaskrawe, pastelowe kolory, „żarówki” i kwiatowe printy. Motyw wężowej skóry to kolejny hit zbliżającego się sezonu. Nie zabraknie w nim również koronek oraz złotych i srebrnych dodatków.
logo
Buty River Island na sezon wiosna-lato 2013 Kamila Żyźniewska
Na całym wydarzeniu pojawiło się też kilka innych atrakcji. Był mini kącik kosmetyczny, w którym panie malowały paznokcie na specjalne życzenie klientek, była loteria „balonikowa” z nagrodami. Nie zabrakło również lampki szampana, mocnej kawy i poczęstunku w wersji słodkiej i słonej. Żeby mieć spokojne sumienie, od kolorowych muffinów, cukierków i czekoladowej fontanny trzymałam się z daleka, choć przyznam, że widok zdecydowanie cieszył oko, a wszystko wyglądało jak najbardziej apetycznie.
logo
Kolorowe muffiny od Intimissimi. Ponoć smakowały tak samo dobrze, jak wyglądały. Kamila Żyźniewska

logo
Nie zabrakło też kolorowych cukierków Kamila Żyźniewska

logo
Szaleństwo wzorów, czyli rajstopy Calzedonia Kamila Żyźniewska

logo
Panie malują paznokcie wedle gustu i życzenia Kamila Żyźniewska

logo
Kamila Żyźniewska

logo
Kolorowe dodatki marki Claire's Kamila Żyźniewska

logo
A może coś od River Island? Złota kolia to mój zdecydowany faworyt Kamila Żyźniewska

logo
Sneakersy na koturnie od TALLY WEiJL Kamila Żyźniewska

logo
Szpilki marki Sam Edelman Kamila Żyźniewska

logo
W wiosenno-letnim sezonie 2013 nie zabraknie również fluo. Tutaj platformy CCC Kamila Żyźniewska

logo
A może coś bardziej rockowego? Kamila Żyźniewska

logo
Nie zabrakło też najnowszej kolekcji marki Solar Kamila Żyźniewska

logo
A teraz coś dla wielbicielek etno. Haftowane torby marki Bright Boho Kamila Żyźniewska

logo
Nie mam szczęścia do loterii. Ta "balonikowa" również nie przerwała złej passy Kamila Żyźniewska