6 grudnia na Open Day dla prasy, w warszawskim showroomie Aliganza Fashion Agency zaprezentowano wiosenno-letnie kolekcje na rok 2013. Co proponują nam znane marki odzieżowe na nadchodzący sezon?
Spotkania prasowe, pokazy mody i prezentacje kolekcji marek odzieżowych stanowią ciekawe urozmaicenie dnia pracy dziennikarza i stylisty. Dla osób takich jak ja, spędzających większość swojego czasu przed komputerem, tego typu eventy wydają się całkiem przyjemną odskocznią od codziennej rutyny klikania w klawiaturę i przeglądania ulubionych stron internetowych - czyli tzw. lektur obowiązkowych do porannej kawy. Niestety, nadchodzi zima, czyli ta pora roku, w której każda próba wyjścia z domu kojarzy się bardziej z niebezpieczną misją, niż przyjemnym spacerem, a półgodzinna wędrówka po centrum miasta budzi jedynie chęć szybkiego powrotu do ciepłego łóżka. O tej porze roku zdarza się, że nawet największe zwierzę towarzyskie pragnie zapaść w sen zimowy.
Przyznam jednak, że na event Aliganzy nie trzeba było mnie długo namawiać. Warszawski showroom od zawsze należał do najchętniej odwiedzanych przeze mnie miejsc w trakcie pracy jako stylistka, a wędrówki po mieście z ciężkimi torbami Ikea stawały się o wiele przyjemniejsze, kiedy wpadało się z wizytą do Aliganzy. Po pierwsze: ze względu na duży wybór ciekawej garderoby i dodatków do sesji zdjęciowych, po drugie: sympatyczną obsługę i świetną atmosferę.
Podczas wydarzenia pojawili się dziennikarze, styliści, blogerzy oraz osoby mniej lub bardziej związane z branżą modową. Trzeba przyznać, że wiosenno-letnie propozycje marek odzieżowych z showroomu Aliganza Fashion Agency, zapowiadają bardzo ciekawy sezon 2013. Wśród moich faworytów znalazły się m.in. kolekcje TALLY WEiJL i River Island oraz obuwie i torebki marek takich jak Sam Edelman, czy Rebecca Minkoff. Warto przetrwać tę zimę dla pastelowych sukienek, sportowych topów, wiosennych butów i dodatków. Wiosna-lato 2013 to kolejny sezon, w którym dominują jaskrawe, pastelowe kolory, „żarówki” i kwiatowe printy. Motyw wężowej skóry to kolejny hit zbliżającego się sezonu. Nie zabraknie w nim również koronek oraz złotych i srebrnych dodatków.
Na całym wydarzeniu pojawiło się też kilka innych atrakcji. Był mini kącik kosmetyczny, w którym panie malowały paznokcie na specjalne życzenie klientek, była loteria „balonikowa” z nagrodami. Nie zabrakło również lampki szampana, mocnej kawy i poczęstunku w wersji słodkiej i słonej. Żeby mieć spokojne sumienie, od kolorowych muffinów, cukierków i czekoladowej fontanny trzymałam się z daleka, choć przyznam, że widok zdecydowanie cieszył oko, a wszystko wyglądało jak najbardziej apetycznie.