Pokazano, jak Lewandowska kibicuje mężowi na trybunach. Przyciągnęła uwagę wszystkich
redakcja naTemat
14 sierpnia 2022, 15:37·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 14 sierpnia 2022, 15:37
Anna Lewandowska kibicowała swojemu mężowi Robertowi Lewandowskiemu podczas jego pierwszego meczu w barwach nowego klubu. Sama również ubrana była w koszulkę FC Barcelony. Jenak nie tylko to przyciągnęło uwagę fotoreporterów. Sportsmenka zdecydowała się odsłonić trochę ciała.
Reklama.
Reklama.
Lewandowska zachwyca na trybunach
Transfer Roberta Lewandowskiego do FC Barcelona wisiał w powietrzu od trzech miesięcy i wreszcie stał się faktem. W sobotę piłkarz miał okazję rozegrał pierwszy mecz w rozgrywkach ligi hiszpańskiej. Jego nowy klub zmierzył się ze słabszą drużyną Rayo Vallecano.
Mimo że Lewandowski nie zdobył bramki, to pokazał się z dobrej strony. Z kolei na trybunach w koszulce Barcelony kibicowała mu jego żona Anna Lewandowska. Fotoreporterzy zrobili jej tego wieczoru mnóstwo zdjęć.
Sportsmenka zdecydowała się podwinąć koszulkę i pokazać swój umięśniony brzuch. Do tego dobrała zwykłe niebieskie jeansy i białe buty od Prady za ponad 4 tys. zł. Zdjęcia szybko rozpłynęły się po internecie, udostępniają je nie tylko portale plotkarskie, ale także strony fanowskie FC Barcelony.
Przypomnijmy, że Katalonia coraz bardziej staje się dla Anny Lewandowskiej domem. Influencerka codziennie udostępnia na swoich relacjach na Instagramie zdjęcia i nagrania z jej nowego domu oraz spacerów z dziećmi po plaży.
"Jestem zachwycona otwartością Katalończyków na innych ludzi! Wczoraj poszłyśmy z dziewczynkami na plażę - przy zachodzie słońca tańczyło i kąpało się tam tysiące ludzi, wszędzie bawiły się dzieci. Coś pięknego!" - napisała entuzjastycznie na Instagramie żona Roberta Lewandowskiego.
Z jej Instagrama wynika również, że influencerka być może zamierza rozwijać swoją działalność trenerską w Hiszpanii, a może chce po prostu wykorzystać sławę, jaką dostarczyły jej ostatnie wydarzenia związane z mężem.
Pewnie dlatego już od jakiegoś czasu tworzyła relacje w języku angielskim, ale ostatnio zaczęła je wrzucać również po hiszpańsku. Ostatnio stworzyła reklamę swojej aplikacji dedykowaną użytkownikom z Hiszpanii. Zachęciła w niej do podjęcia siedmiodniowego wyzwania treningowego.
"Alcanza tu objetivo - el reto de 7 días" - napisała Ania, co należy rozumieć jako "Osiągnij swój cel - siedmiodniowe wyzwanie". Poinformowała też po hiszpańsku, że z jej aplikacji korzysta 3,5 mln użytkowników i że jest dostępna również w tym języku, jak i angielskim.