Czy Kerfuś zniknie ze sklepów? Sieć wyjawiła, co dalej ze sklepową zabawką
redakcja naTemat
21 października 2022, 21:01·2 minuty czytania
Publikacja artykułu: 21 października 2022, 21:01
Kerfuś to robot sprzedażowy Carrefoura i PepsiCo, który w ostatnim czasie został bohaterem memów. Co jednak dalej z robotem, który stał się tak popularny? Sieć sklepów wyjawiła do kiedy, będzie można go spotkać w sklepach. Pojawiła się bowiem informacja, że wkrótce nie będzie można go już zobaczyć między półkami podczas zakupów.
Reklama.
Reklama.
Kerfuś niedawno pojawił się w Carrefourze. Firma razem ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo stworzyła eRobota, aby wchodził w interakcje z klientami oraz uprzyjemniał im zakupy
W internecie w międzyczasie pojawia się coraz więcej treści związanych eRobotem Kerfusiem, który zyskał dużą popularność
Wiadomo też, jak dalej potoczy się los tego zabawnego robota i do kiedy będzie można go zobaczyć w sklepach
Tę kwestię sprawdził portalspozywczy.pl.Julian Krzyżanowski, manager ds. komunikacji korporacyjnej PepsiCo na Polskę oraz Europę Centralną przekazał, iż Kerfusia będzie można spotkać w sklepach Carrefoura jeszcze co najmniej przez kilka tygodni.
Co dalej stanie się z Kerfusiem?
– Kerfusia póki co można zobaczyć w dwóch centrach handlowych w Warszawie tj. Westfield Arkadia oraz Galeria Wileńska i spotyka się z życzliwymi reakcjami ze strony konsumentów. Roboty w tych centrach będą dostępne przez najbliższe tygodnie aż do świąt – wytłumaczył.
Portal dowiedział się też w sieci Carrefour Polska, że Kerfuś nie będzie cały czas "woził" produktów koncernu PepsiCo. Chodzi o to, że umowa między stronami obowiązuje do końca 2022 roku. Nie jest jasne, czy zostanie przedłużona. Ale Kerfuś i tak zostanie w sklepach.
– Chcielibyśmy zdementować informację jakoby robot Kerfuś miał zniknąć ze sklepów Carrefour. Robot Kerfuś to inicjatywa promocyjna sieci Carrefour Polska, której pierwszym partnerem została firma Pepsi. Nasza obecna współpraca obejmuje dwa hipermarkety Carrefour w Warszawie i została zaplanowana do końca roku – wynika z informacji uzyskanej w sieci Carrefour Polska przez portalspozywczy.pl. Kerfuś ma pojawić się też w kolejnych lokalizacjach.
Po co powstał Kerfuś?
O tym, jakKerfuś pojawił się w Carrefourze, pisaliśmy w tekście INNPoland. Firma razem ze swoim partnerem strategicznym PepsiCo stworzyła eRobota, aby wchodził w interakcje z klientami oraz uprzyjemniał im zakupy. Modele pojawiły się w centrach handlowych Westfield Arkadia oraz Galeria Wileńska w Warszawie.
Sylwester Mroczek, manager Działu Rozwoju Formatów i Konceptów Handlowych w Carrefour Polska, w rozmowie z Media 2 wypowiedział się na temat Kerfusia.
– Nowe interaktywne eRoboty "Kerfuś" to kolejny z przykładów innowacji w polskim handlu, który wprowadziliśmy, aby poszerzyć doświadczenia zakupowe konsumentów. Poprzez interakcję eRobotów z kupującymi budujemy pozytywne skojarzenia klientów z promowanymi markami – przekazał wówczas.