
Rozgłośnia radiowa ojca Tadeusza Rydzyka ponownie zanotowała wzrost popularności. – Skala poparcia dla Radia Maryja i telewizji Trwam jest znacznie większa, niż wynika to z wszelkich badań – twierdzi poseł PiS Andrzej Jaworski.
Radiu Maryja przybywa także słuchaczy, których dotąd najtrudniej było mu pozyskać. W grupie słuchaczy w wieku 15–24 słuchalność Radia wzrosła z 0,5 do 0,8 proc., a w grupie 25–39 z 0,8 proc. do 1,3 proc.
Gazeta zaznacza, że wzrost popularności mediów o. Rydzyka związany jest, między innymi, z nieprzyznaniem TV Trwam koncesji na multipleks.
Na ulice wyszło kilkaset tysięcy ludzi. Protesty zorganizowano w ponad 100 miastach całej Polski. Listy do KRRiT w sprawie przyznania Tv Trwam koncesji na nadawanie na cyfrowym multipleksie podpisało 2,5 miliona ludzi. To jest prawdziwa skala poparcia dla Radia Maryja i jego środowiska. Zresztą w przypadku tych mediów liczy się nie tylko sama liczba słuchaczy, ale również ich zaufanie i przywiązanie do stacji, a to w przypadku toruńskiej rozgłośni jest na tle innych stacji rekordowe.
Taka zwyżkowa tendencja w przypadku Radia Maryja utrzymuje się już od dłuższego czasu. To niewątpliwie spory sukces na rynku mediów, który raczej się kurczy, niż rośnie.
Nikomu nie zamykamy drogi. Fundacja Lux Veritatis, jeśli chce, może wziąć udział w konkursie nie tylko na kanał religijny.
Źródło: "Rzeczpospolita"


