nt_logo

Weź udział w konkursie Glovo. Twoja ulubiona knajpka ci podziękuje

redakcja naTemat.pl

01 grudnia 2022, 10:02 · 3 minuty czytania
Pamiętacie opowieść o stoliczku, który za sprawą magicznego zaklęcia samodzielnie się nakrywał i zapełniał wspaniałymi frykasami? Dzisiaj nietrudno znaleźć się w takiej “bajce”: wystarczy smartfon, aplikacja Glovo i apetyt do zaspokojenia. A może chcecie dopisać do niej swój rozdział? Warto, bo w najnowszym konkursie Glovo zyskujecie zarówno wy, jak i wasza ulubiona knajpka!


Weź udział w konkursie Glovo. Twoja ulubiona knajpka ci podziękuje

redakcja naTemat.pl
01 grudnia 2022, 10:02 • 1 minuta czytania
Pamiętacie opowieść o stoliczku, który za sprawą magicznego zaklęcia samodzielnie się nakrywał i zapełniał wspaniałymi frykasami? Dzisiaj nietrudno znaleźć się w takiej “bajce”: wystarczy smartfon, aplikacja Glovo i apetyt do zaspokojenia. A może chcecie dopisać do niej swój rozdział? Warto, bo w najnowszym konkursie Glovo zyskujecie zarówno wy, jak i wasza ulubiona knajpka!
Fot. materiały prasowe
  • Glovo wychodzi z kolejną inicjatywą, promującą lokalne biznesy
  • W konkursie Glovo możecie wygrać iPhone’a 14 oraz vouchery na zamówienia. 
  • Wasz udział w konkursie to również szansa na reklamę waszej ulubionej knajpki.

Glovo promuje małych i średnich przedsiębiorców

Nietrudno się domyślić, które knajpki współpracują z Glovo najczęściej. Z danych firmy wynika, że aż 90 proc. ze wszystkich ponad 10 tys. partnerów serwisu w Polsce to małe i średnie firmy. 

Wiele z tych biznesów dopiero uczy się funkcjonowania w rzeczywistości, w której realnie smaczne jedzenie musi być też wirtualnie atrakcyjne. Problem w tym, że czasu na wspomnianą naukę w tak absorbującym środowisku, jak lokal gastronomiczny, nie ma zbyt wiele. Nic więc dziwnego, że jak wynika ze statystyk Glovo, dla 40 proc. restauracji, kontakt z platformą jest jednocześnie pierwszym kontaktem ze sprzedażą online w ogóle. 

Jedną z takich knajpek jest Corner Burger z Krakowa, który nieprzerwanie od 2012 roku serwuje rzemieślnicze burgery w codziennie wypiekanych, świeżych bułkach z dodatkami w postaci klasycznych amerykańskich sosów. 

- Przejęliśmy lokal w trakcie pandemii, a dostawy online były dla nas rozwiązaniem, które prawdopodobnie pozwoliło przetrwać również wielu innym restauracjom. Aktualnie dużą część przychodu generujemy właśnie dzięki zamówieniom dokonywanym przy pomocy aplikacji - mówi Tomek, właściciel Corner Burger. 

Na pytanie, dlaczego zdecydował się na współpracę właśnie z Glovo, odpowiada:  

– Szukaliśmy partnera, który zapewni nam efektywną logistykę kurierską. Nierzadko obsługujemy 10-15 zamówień jednocześnie, dlatego nie mogliśmy zdecydować się na własną flotę kurierów - współpraca z zewnętrzną firmą jest dla nas wygodniejsza. Branża delivery to przyszłość, ponieważ coraz większa liczba konsumentów przyzwyczaja się do zamówień dowożonych bezpośrednio do domu – mów krakowski restaurator.

Uproszczenie logistyki to jedno, ale Glovo stara się wspierać swoich partnerów również na innych polach. Niedawno zakończyła się akcja “Wspieramy lokalsów”, w ramach której promowano około 300 małych restauracji. Efekt? Dzięki promocjom ponad cztery tysiące restauracji zwiększyło liczbę zamówień średnio o 230 proc. Ich liczba nie wróciła do wartości początkowych po zakończeniu akcji - wręcz przeciwnie, utrzymywała się na wyższym poziomie.

Teraz Glovo z pomocą swoich klientów chce zwiększać widoczność małych biznesów. Na przestrzeni kolejnych tygodni swoje ulubione lokale będą promować wybrani influencerzy, z kolei na profilu Glovo pojawiają się filmiki przedstawiające lokalne restauracje z różnych części Polski. Jest również pole do popisu dla was - klientów.

Konkurs: A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?

Jak możecie pomóc? To bardzo proste. Po pierwsze: pomyślcie o tym jednym, jedynym miejscu, które nigdy was nie zawiodło. O desce ratunku, która pojawia się na horyzoncie za każdym razem, gdy dysputa pod tytułem: “Skąd zamawiamy?” wchodzi w fazę impasu. A teraz wyobraźcie sobie idealną sytuację, w której zamawiacie od nich jedzenie. Takie na przykład, leniwe niedzielne popołudnie, tuż po premierze waszego ulubionego serialu. 

Na pewno chcielibyście, żeby o genialnych potrawach Waszej knajpy było głośno i poznał ją cały świat. Właściciele, kucharze, kelnerzy i managerowie będą mogli przy okazji trochę zarobić za swój kulinarny kunszt. Teraz możecie im w tym pomóc. Jak? Robiąc mniej więcej to samo, co właśnie zrobiliście.

Weź udział w konkursie Glovo i pomóż ulubionej restauracji

Zasady są bardzo proste: 

  • Wchodzicie na instagramowy profil Glovo i odszukujecie konkursowy post (albo klikacie tu)
  • W komentarzu odpowiadacie na pytanie: „A Tobie, kiedy towarzyszy Glovo?” i oznaczacie restaurację, z której właśnie wtedy zamawiasz jedzenie 
  • W komentarzu do swojego komentarza piszecie: „Akceptuję regulamin”.
  • Udostępniacie post w relacji na swoim profilu i zamieszczacie  w niej oznaczenia: @glovo_pl oraz #glovolocalstars i #reklama. To zwiększa wasze szanse na wygraną. 

Kapituła konkursowa wybierze najbardziej kreatywne odpowiedzi. Zwycięzca otrzyma iPhone’a 14, a pozostali laureaci - vouchery Glovo. 

Social media mają ogromną moc. Waszej lokalnej knajpce takie wsparcie na pewno się przyda.