Stało się! Jajko, które przez prawie cztery lata królowało jako zdjęcie z największą ilością "lajków" na Instagramie, w końcu zostało zdetronizowane. Przez kogo? Leo Messiego z Pucharem Świata po zwycięskim dla Argentyny meczu na mundialu w Katarze. Post został polubiony ponad... 68,9 miliona razy.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Od 4 stycznia 2019 roku na Instagramie królowało... jajko. Tajemnicze konto @world_record_egg postanowiło pobić ówczesny rekord Kylie Jenner na Instagramie (18 milionów polubień) i rozpoczęło kampanię na rzecz lajkowania swojego wpisu, czyli zdjęcia najzwyklejszego w świecie kurzego jaja. I udało się! Jajko na Instagramie zdobyło ponad 57,5 milionów polubień i przez prawie cztery lata nikt nie zdołał strącić go z instagramowego szczytu.
To wystarczyło, aby zdetronizować jajo. Post piłkarskiej gwiazdy w ciągu trzech dni otrzymał ponad 68,9 miliona polubień (ta liczba zresztą stale rośnie) i wspiął się na pierwsze miejsce najpopularniejszych zdjęć na Instagramie. Jajko musi od teraz zadowolić się srebrnym medalem.
Leo Messi bije rekordy na Instagramie
"MISTRZOWIE ŚWIATA!!!!!!! Tyle razy mi się to śniło, tak bardzo tego pragnęłam, że jeszcze nie mogę w to uwierzyć... Bardzo dziękuję mojej rodzinie, wszystkim, którzy mnie wspierają, a także wszystkim, którzy w nas wierzyli. Po raz kolejny pokazujemy, że Argentyńczycy, jeśli są razem i są zjednoczeni, są w stanie osiągnąć to, czego chcą" – napisał w swoim rekordowym wpisie Leo Messi na Instagramie.
To nie wszystkie instagramowe sukcesy Messiego w Katarze. W obecnym zestawieniu 20 zdjęć na Instagramie z największą liczbą polubień znajduje się obecnie (na dzień 21 grudnia) aż osiem jego postów, w tym 7 z Mistrzostw Świata. Fotografie argentyńskiego piłkarza leżącego w łóżku z trofeum zostały do dzisiaj polubione 47,6 milionów razy, plasując się tym samym na trzecim miejscu.
Reklama francuskiego domu mody zrobiła prawdziwą furorę. Przed mundialem to właśnie ten post Ronaldo był najpopularniejszy. Oczywiście po kurzym jajku.