"Więcej warzyw jeeeedz!" – kojarzysz tę melodię z telewizji? Marka Łowicz zaskoczyła, angażując Stachursky'ego i grupę popularnych tiktokerów do stworzenia pełnej wersji piosenki i teledysku. Efekt? Fani oniemieli. Reklama ma szansę przebić odsłony spotu pasty do zębów, w którym pląsał Krzysztof Ibisz?
Reklama.
Reklama.
Jacek Stachursky oraz grupa popularnych w sieci tiktokerów postanowiła utworzyć boys band
Wzięli udział w reklamie sosów warzywnych. Zatańczyli i zaśpiewali do przearanżowanego hitu zespołu Backstreet Boys "Everybody"
Co na to fani? Większość jest pod wrażeniem
W 2020 roku Jacek Stachursky w rozmowie z Plejadą zapewnił, że zmierza do tego, aby przejść na "Słoneczną Stronę Mocy". Wtedy też zorganizował transmisję live w mediach społecznościowych, gdzie mówił o "odżywaniu się energią słoneczną".
– Powinienem powiedzieć, że żywię się energią słoneczną. Każda istota korzysta z energii słonecznej. Oczywiście to żart, że się nią żywię, bo tak nie jest. Tam, gdzie to możliwe, wykorzystuję energię słoneczną w każdym obszarze życia i wam też to zalecam – przyznał.
Wówczas podjął także temat dotyczący miejsca ludzkości we wszechświecie. – Istnieje siła wyższa i liczymy się z nią. Mam nadzieję, że wiecie, że na rubieżach zewnętrznych naszej planety są jeszcze inne światy. Miejmy przynajmniej tę świadomość, że nie jesteśmy jedyni – przekonywał.
Stachursky z przerwami od lat działa na polskiej scenie muzycznej. W 2002 roku nagrał tytułową piosenkę do kultowego serialu Polsatu "Samo życie". W czasach największej popularności zdołał sprzedać w Polsce prawie 700 tysięcy kaset i płyt CD.
W 2015 roku zaskoczył zmianą stylu muzycznego. Z raczej spokojnych utworów takich jak "Jedwab"czy "Typ Niepokorny" przerzucił się na takie, które grano w klubach. Szał zrobiły takie energetyczne kawałki jak "Doskozzza" czy "To Moja Droga".
Stachursky śpiewa w reklamie sosów z boys bandem. Fanów zatkało
Teraz Stachursky powraca i to z przytupem. Pojawił się w najnowszej kampanii reklamowej znanej marki produktów spożywczych. Razem z muzykiem, który stanął na czele boys bandu "Łowicz Boys", w spocie pląsali znani tiktokerzy: Damian Tkaczuk, Daniel Borzewski, Kamil Kossakowski i Mateusz "Bulsjarz" Jarząbek.
"Posłuchaliśmy Waszych próśb! Łowicz Boys przedstawia pełną wersję 'Więcej warzyw jedz!'. Odkręć słoik i powiedz jeeeeeee! Daj porwać się do tańca! Odkryj więcej sposobów na więcej warzyw i pyszne, łatwe gotowanie z sosami Łowicz" – czytamy w opisie barwnego teledysku.
Fanów zatkało, kiedy zobaczyli Stachursky'ego, wyskakującego ze słoika. "Wow"; "Sztos"; "Mega Doskooo"; "Spełnienie marzeń, Backstreet Boys na featcie ze Stachurskym"; "Jacek Sosursky?"; "Kiedy trasa koncertowa?" – dopytywali.
Reklama sosu ze Stachurskym ma szansę zostać hitem YouTube'a. Przypomnijmy, że ostatnio Krzysztof Ibisz zrobił furorę, rapując w reklamie pasty do zębów. "Hit! Normalnie hit! Dawno się tak nie uśmiałam"; "Coś kapitalnego, utwór musi być na Spotify"; "W końcu coś na godnym poziomie w tym polskim rapie"; "Tego się nie spodziewałem! Pan Krzysio wymiata, nie mogę opanować śmiechu" – zachwycali się internauci.
Spot z coverem hitu Backstreet Boys przebije tańczącego Ibisza ze śnieżnobiałym uśmiechem? Okaże się! Poprzeczka jest postawiona wysoko, bo klip pt. "Uśmiech proszę!" odnotował dotychczas ponad 1,2 miliona odsłon.
Redaktorka, reporterka, koordynatorka działu show-biznes. Tematy tabu? Nie ma takich. Są tylko ludzie, którzy się boją. Szczera rozmowa potrafi otworzyć furtkę do najbardziej skrytych zakamarków świadomości i rozjaśnić umysł. Kocham kolorowych i uśmiechniętych ludzi, którzy chcą zmieniać szarą Polskę. Chcę być jedną z tych osób.