
67 letni Szwajcar jest właścicielem jednej z większych europejskich firm wydawniczych. W Polsce właśnie wychodzi na rynek jego Harpers's Bazaar - ekskluzywne pismo o modzie. Jürg Marquard zaryzykował proponując luksusowy tytuł w czasach, gdy wszyscy trzymają się za portfel. Liczy, że wygra, ale przyznaje że łatwo w Polsce już było. - Eldorado skończyło się dekadę temu - mówi człowiek, który na prasie zarobił duże pieniądze. Ale też sporo stracił. Może dlatego dość ostrożnie rozwija swoje tytuły w internecie.
Wejście w dobrym stylu
Nasz rynek mody wzbogacił się o niezwykły magazyn. Inauguracja polskiego wydania najstarszego na świecie pisma o modzie (od 1867r.) Harper's Bazaar, która odbyła się wczoraj w Muzeum Narodowym podkreśliła ideę magazynu - inspirowanie i wnoszenie nieustannie nowej energii(...) CZYTAJ WIĘCEJ

