
Zobacz: Internauci wściekli na nc+, a marka chowa głowę w piasek. Czy gra na czas to dobry sposób na wizerunkowy kryzys?
Jesteśmy grupą zawiedzionych klientów obecnego nC+. Jeżeli Tobie też nie podoba się to w jaki sposób traktują oni klientów to dołącz do nas
Wszystko potęguje fakt, że od strony komunikacyjnej całość została zorganizowana fatalnie. Klienci nie mogą dodzwonić się na infolinię, żeby uzyskać odpowiedzi na pytania, a moderatorzy na Facebooku nie nadążają z odpowiadaniem. nC+ próbuje się ratować uruchamiając specjalną stronę, na której można zadawać pytania ncpluspytania.pl. nC + chce także zaplusować u klientów i wszystkim abonentom dawnej Cyfry+ daje trzymiesięczny darmowy dostęp do poszerzonej o kanały HD oferty.
Ostatnie dni pokazały, że nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na kilka tysięcy zapytań i obaw jednocześnie. Co za tym idzie, mam poczucie, że Pan jako osoba najbardziej zaangażowana może merytorycznie reprezentować interes całej społeczności. Pana akcja jest inspirująca. Jeżeli mam jeszcze raz pochylić się nad planami nC+ na najbliższe miesiące dobrze by było jeżeli mógłbym poznać Pański punkt widzenia – bo trafne opinie i dobre pomysły są na wagę złota. CZYTAJ WIĘCEJ
Prezes nowej platformy "serdecznie zaprasza" do warszawskiej siedziby swojej firmy nie ukrywając, że zależy mu na czasie. Administratorowi fanpagea zaoferowano także załatwienie wszystkich kwestii związanych podróżą i pobytem w Warszawie.
Sam zainteresowany nie ukrywa zaskoczenia aż tak dużą popularnością swojej akcji. – Ludzie... dziś cały dzień poza domem spędziłem i wchodzę tu teraz a tu niebawem 20 000 i dodatkowo coś o prezesie. Może mi ktoś wyjaśnić to? – napisał i chwilę później przyznał, że na razie nie chce komentować w żaden sposób tych rewelacji. – Ze wszystkim trzeba się przespać – pisze.