Barbara Przybycień komentuje viralową reklamę. Ma ona konkretny efekt.
Barbara Przybycień komentuje viralową reklamę. Ma ona konkretny efekt. Fot. Tik-Tok/ Elements Hotel & Spa
Reklama.

Elements Hotel & SPA to pięciogwiazdkowy hotel położony w Świeradowie-Zdroju przy samej granicy polsko-czeskiej w woj. dolnośląskim. W ofercie ma szereg zabiegów, sauny, baseny i luksusowe wnętrza. Ma też świetne opinie klientów.

Reklama polskiego spa podbiła media społecznościowe

Sławę w mediach społecznościowych zawdzięcza jednak 36-sekundowemu nagraniu, które opublikowano na oficjalnym profilu na TikToku. Filmik stał się prawdziwym viralem.

Na wideo widzimy kobietę, która z rozbrajającym, obojętnym tonem opowiada: – Tak się nazywamy, tu się meldujecie, tu pytacie – pokazując przy tym konkretne miejsca.

Sonda

Czy podoba Ci się ta reklama?

11481 odpowiedzi

Nagranie zachwyciło polski internet. "Jedyna reklama, którą obejrzałam do końca", "Proszę o podwyżkę i awans dla tej Pani! Absolutnie doskonała reklama!!!!", "Wiele podobnych reklam widziałem, ale ta wyjątkowo przyciąga obojętnością. Idę w to" – brzmi tylko z kilka komentarzy internautów. Filmik ma w chwili publikacji artykułu dwa miliony 700 tys. wyświetleń.

W viralowym filmiku występuje Barbara Przybycień, specjalistka od social mediów. W Elements Hotel & SPA pracuje od 10 miesięcy. Jest też content kreatorką i specjalistką marketingową.

Przybycień: Jesteśmy zachwyceni odbiorem naszego filmu

"Jesteśmy zachwyceni odbiorem naszego filmu i bardzo cieszymy się z tak pozytywnego feedbacku, tym bardziej że realnie przełożył się na zwiększenie ilości rezerwacji i świadomości naszej marki" – przekazała naTemat.pl Przybycień.

Pytana o pomysł na nietypowe dla polskiej branży reklamowej podejście, wyjaśniła, że "to oczywiście inspiracja trendem filmów instruktażowych dla mężczyzn ("reklama dla facetów") oraz reklamą Oslo ("Is it even a city?")".

W tym drugim przypadku chodzi o bardzo znane nagranie o stolicy Norwegi. Oslo nie zdecydowało się na pozytywne podejścia w swojej reklamie turystycznej. Zamiast tego użyto suchego, nordyckiego humoru, aby promować wyjątkową atrakcyjność miasta.

Elements Hotel & SPA ze Świeradowa-Zdroju nie wyklucza też, że ponownie zaskoczy nas jakimś nietypowym pomysłem reklamowym. "Czy będą kolejne? Zobaczymy, zapraszamy do śledzenia naszych mediów społecznościowych" – podsumowała sławna już specjalistka marketingowa.

Barbara Przybycień odniosła się również do popularności reklamy w poście w mediach społecznościowych. Jak wspomniała, jest z tego powodu bardzo zadowolona i to "zmusza ją do myślenia, nad kierunkiem nowoczesnego i skutecznego marketingu". Podziękowała także współtwórczyni wideo Sylwii Elias.