Filmik reklamowy, który przygotował obiekt Elements Hotel & SPA ze Świeradowa-Zdroju, stał się hitem TikToka. W kultowym nagraniu występuje Barbara Przybycień. Specjalistka od social mediów zdradziła naTemat.pl, co się dzieje w hotelu w związku z tym nagraniem. Okazuje się, że ma ono bardzo realny wpływ na to miejsce.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Elements Hotel & SPA to pięciogwiazdkowy hotel położony w Świeradowie-Zdroju przy samej granicy polsko-czeskiej w woj. dolnośląskim. W ofercie ma szereg zabiegów, sauny, baseny i luksusowe wnętrza. Ma też świetne opinie klientów.
Reklama polskiego spa podbiła media społecznościowe
Na wideo widzimy kobietę, która z rozbrajającym, obojętnym tonem opowiada: – Tak się nazywamy, tu się meldujecie, tu pytacie – pokazując przy tym konkretne miejsca.
Nagranie zachwyciło polski internet. "Jedyna reklama, którą obejrzałam do końca", "Proszę o podwyżkę i awans dla tej Pani! Absolutnie doskonała reklama!!!!", "Wiele podobnych reklam widziałem, ale ta wyjątkowo przyciąga obojętnością. Idę w to" – brzmi tylko z kilka komentarzy internautów. Filmik ma w chwili publikacji artykułu dwa miliony 700 tys. wyświetleń.
W viralowym filmiku występuje Barbara Przybycień, specjalistka od social mediów. W Elements Hotel & SPA pracuje od 10 miesięcy. Jest też content kreatorką i specjalistką marketingową.
Przybycień: Jesteśmy zachwyceni odbiorem naszego filmu
"Jesteśmy zachwyceni odbiorem naszego filmu i bardzo cieszymy się z tak pozytywnego feedbacku, tym bardziej że realnie przełożył się na zwiększenie ilości rezerwacji i świadomości naszej marki" – przekazała naTemat.pl Przybycień.
Pytana o pomysł na nietypowe dla polskiej branży reklamowej podejście, wyjaśniła, że "to oczywiście inspiracja trendem filmów instruktażowych dla mężczyzn ("reklama dla facetów") oraz reklamą Oslo ("Is it even a city?")".
W tym drugim przypadku chodzi o bardzo znane nagranie o stolicy Norwegi. Oslo nie zdecydowało się na pozytywne podejścia w swojej reklamie turystycznej. Zamiast tego użyto suchego, nordyckiego humoru, aby promować wyjątkową atrakcyjność miasta.
Elements Hotel & SPA ze Świeradowa-Zdroju nie wyklucza też, że ponownie zaskoczy nas jakimś nietypowym pomysłem reklamowym. "Czy będą kolejne? Zobaczymy, zapraszamy do śledzenia naszych mediów społecznościowych" – podsumowała sławna już specjalistka marketingowa.
Barbara Przybycień odniosła się również do popularności reklamy w poście w mediach społecznościowych. Jak wspomniała, jest z tego powodu bardzo zadowolona i to "zmusza ją do myślenia, nad kierunkiem nowoczesnego i skutecznego marketingu". Podziękowała także współtwórczyni wideo Sylwii Elias.
Absolwentka dziennikarstwa na UMCS i Uniwersytecie Warszawskim. Przez kilka lat związana z Polską Agencją Prasową. Obecnie reporterka newsowa w naTemat.pl.