nt_logo

Polskie SPA rozbiło bank na TikToku. 1,5 mln wyświetleń w dobę i internauci padający ze śmiechu

Klaudia Zawistowska

24 sierpnia 2024, 12:43 · 2 minuty czytania
Sztuka marketingu wymaga wspięcia się na wyżyny kreatywności. Przebicie się w świecie pełnym reklam, nagrań i filmików to nie lada wyczyn, ale czasami się udaje. Dowodem na to jest krótki filmik, który przygotowało Elements Hotel & SPA ze Świeradowa-Zdroju. Materiał bawi do łez, a internauci go uwielbiają.


Polskie SPA rozbiło bank na TikToku. 1,5 mln wyświetleń w dobę i internauci padający ze śmiechu

Klaudia Zawistowska
24 sierpnia 2024, 12:43 • 1 minuta czytania
Sztuka marketingu wymaga wspięcia się na wyżyny kreatywności. Przebicie się w świecie pełnym reklam, nagrań i filmików to nie lada wyczyn, ale czasami się udaje. Dowodem na to jest krótki filmik, który przygotowało Elements Hotel & SPA ze Świeradowa-Zdroju. Materiał bawi do łez, a internauci go uwielbiają.
Polskie SPA rozbiło bank. Ludzie pękają ze śmiechu i chcą rezerwować pobyty Fot. @Elements_Hotel_Spa/TikTok

Polskie hotele jakością potrafią dorównywać tym w Turcji, a już na pewno są znacznie lepsze niż znaczna część we Włoszech, Hiszpanii, czy Grecji. Jednak przebicie się do świadomości naszych klientów nie jest łatwe. Ale za sprawą jednego filmiku pięciogwiazdkowy obiekt z Dolnego Śląska doczekał się milionowego zasięgu.


Banalnie prosta reklama polskiego SPA, a ludzie nie mogą przestać się śmiać

Elements Hotel & SPA to pięciogwiazdkowy hotel położony w Świeradowie-Zdroju przy samej granicy polsko-czeskiej w woj. dolnośląskim. Jak na tak elegancki obiekt przystało, w ofercie ma szereg zabiegów, sauny, baseny i luksusowe wnętrza. Jest też wysoko oceniany. W Google ma ocenę 4,5/5 po komentarzach blisko 4 tys. użytkowników.

Jednak obecną sławę w mediach społecznościowych zawdzięcza nie dobrym opiniom, a 36-sekundowemu nagraniu, które opublikowano na oficjalnym profilu na TikToku. W dobę od publikacji materiał został odtworzony 1,5 mln razy. To prawdziwy hit sieci.

A na czym polega jego magia? Na największej możliwej prostocie, która jest zabawna. Podczas nagrania przedstawicielka obiektu pokazuje kolejne miejsca hotelu i obojętnym tonem tłumaczy, co się tam robi. Wskazując basen, mówi "tu się pływa", przy barze wspomina, że to coś "dla dorosłych", pokazując łóżko, wyjaśnia, że tam się śpi, przy saunie wspomina, że "tu ciepło", a przy wannie do kąpieli lodowej "tu zimno".

Jednak najzabawniejszym fragmentem jest chyba ten dotyczący strefy zewnętrznej. Przy barze pracownica wspomina o "tu piciu", a przy zjeżdżalni o "tu plusk". Całość przekonała internautów, co widać zwłaszcza w komentarzach.

Internet zakochał się w Elements Hotel & SPA. "Wnioskuję o premię dla Pani"

Całość jest tak humorystyczna, a obojętność prowadzącej tak groteskowa, że internet pokochał całą reklamę. 1,5 mln jest na to dobrym dowodem, ale jeszcze lepszym jest ponad 4,5 tys. komentarzy i ponad 205 tys. reakcji. A wszystko w ok. dobę od publikacji

"Jedyna reklama, którą obejrzałam do końca", "Nie no cudowna reklama. Pani, która występuje, powinna dostać podwyżkę za swoją dobrą robotę", "Wiele podobnych reklam widziałem, ale ta wyjątkowo przyciąga obojętnością. Idę w to!", "Lepszej reklamy hotelu nie widziałam", "Ta kobieta to skarb dla firmy", "To jest pierwsza reklama, po której chcę gdzieś pojechać" – pisali kolejni zachwyceni internauci.

Quiz: Czy rozpoznasz te smakołyki z Tunezji, Hiszpanii, Włoch i Bałkanów?

Na popularnym Wykopie, gdzie wideo także cieszy się dużym zainteresowaniem, internauci zwrócili uwagę, że to widoczny nowy trend na TikToku. W ten sam sposób miało reklamować się już kilka restauracji, a hotel wykorzystał tę okazję i zrobił swoją wersję. Nie da się jednak ukryć, że całość ma urok.

Dodajmy, że w nagraniu pojawia się Tomasz Adamek. I nie jest to przypadek. Właśnie w tym obiekcie bokser przygotowuje się do swojej kolejnej walki w Fame MMA. Ta ma odbyć się 31 sierpnia na Stadionie Narodowym w Warszawie.