Filmik reklamowy, który przygotował obiekt Elements Hotel & SPA ze Świeradowa-Zdroju, podbił momentalnie TikToka. Internauci go uwielbiają, a inni się nim inspirują. W kultowym nagraniu występuje Barbara Przybycień. Specjalistka od social mediów o viralowym filmiku rozmawiała z jednym z portali.
Reklama.
Podobają Ci się moje artykuły? Możesz zostawić napiwek
Teraz możesz docenić pracę dziennikarzy i dziennikarek. Cała kwota trafi do nich. Wraz z napiwkiem możesz przekazać też krótką wiadomość.
Jak informowaliśmy, Elements Hotel & SPA to pięciogwiazdkowy hotel położony w Świeradowie-Zdroju przy samej granicy polsko-czeskiej w woj. dolnośląskim. W ofercie ma szereg zabiegów, sauny, baseny i luksusowe wnętrza.
"Jedyna reklama, którą obejrzałam do końca", "Proszę o podwyżkę i awans dla tej Pani! Absolutnie doskonała reklama!!!!", "Wiele podobnych reklam widziałem, ale ta wyjątkowo przyciąga obojętnością. Idę w to" – brzmi tylko z kilka komentarzy internautów.
W viralowym filmiku występuje Barbara Przybycień, specjalistka od social mediów. W Elements Hotel & SPA pracuje od 10 miesięcy. Jest też content kreatorką i specjalistką marketingową.
Z jej profilu na LinkedIn dowiadujemy się, że ukończyła studia na Uniwersytecie Wrocławskim. W sieci pochwaliła się także skończonymi kursami, na których uczyła się zarządzania mediami społecznościowymi różnych marek.
"Jestem entuzjastką mediów społecznościowych i twórcą treści. Nastawiona na wyniki specjalistka do spraw mediów społecznościowych z udokumentowanym doświadczeniem w tworzeniu atrakcyjnych treści i realizacji skutecznych strategii marketingu cyfrowego. Zależy mi na wykorzystaniu mocy platform społecznościowych do zwiększania obecności marki, angażowania odbiorców i napędzania wymiernego rozwoju biznesu" – czytamy na jej profilu.
Barbara Przybycień komentuje viralowe nagranie
Portalowi Wirtualne Media udało się z nią porozmawiać. – Odzew na TikTikoku jest niebywale pozytywny jak na takie zasięgi i ilość komentarzy – stwierdziła Barbara Przybycień w rozmowie z serwisem.
Jak podkreśliła, "widać, że klienci są już zmęczeni klasycznym podejściem do marketingu i prostota trafia w punkt". – Inspiracją do powstania jest oczywiście amerykański trend z TikToka o reklamach dla mężczyzn w prostym, humorystycznym, wręcz "łopatologicznym" stylu – opisała.
Absolwentka dziennikarstwa na UMCS i Uniwersytecie Warszawskim. Przez kilka lat związana z Polską Agencją Prasową. Obecnie reporterka newsowa w naTemat.pl.