nt_logo

To ona podbiła TikToka reklamą hotelu. Ma prosty argument, dlaczego wideo stało się hitem

Natalia Kamińska

25 sierpnia 2024, 17:30 · 2 minuty czytania
Filmik reklamowy, który przygotował obiekt Elements Hotel & SPA ze Świeradowa-Zdroju, podbił momentalnie TikToka. Internauci go uwielbiają, a inni się nim inspirują. W kultowym nagraniu występuje Barbara Przybycień. Specjalistka od social mediów o viralowym filmiku rozmawiała z jednym z portali.


To ona podbiła TikToka reklamą hotelu. Ma prosty argument, dlaczego wideo stało się hitem

Natalia Kamińska
25 sierpnia 2024, 17:30 • 1 minuta czytania
Filmik reklamowy, który przygotował obiekt Elements Hotel & SPA ze Świeradowa-Zdroju, podbił momentalnie TikToka. Internauci go uwielbiają, a inni się nim inspirują. W kultowym nagraniu występuje Barbara Przybycień. Specjalistka od social mediów o viralowym filmiku rozmawiała z jednym z portali.
Barbara Przybycień podbiła reklamą spa TikToka. Teraz zabrała głos. Fot. TikTok Elements Hotel & SPA

Jak informowaliśmy, Elements Hotel & SPA to pięciogwiazdkowy hotel położony w Świeradowie-Zdroju przy samej granicy polsko-czeskiej w woj. dolnośląskim. W ofercie ma szereg zabiegów, sauny, baseny i luksusowe wnętrza.


Reklama hotelu prawdziwym hitem TikToka

Jednak obecną sławę w mediach społecznościowych zawdzięcza nie tylko dobrym opiniom, a 36-sekundowemu nagraniu, które opublikowano na oficjalnym profilu na TikToku. Filmik stał się prawdziwym viralem.

"Jedyna reklama, którą obejrzałam do końca", "Proszę o podwyżkę i awans dla tej Pani! Absolutnie doskonała reklama!!!!", "Wiele podobnych reklam widziałem, ale ta wyjątkowo przyciąga obojętnością. Idę w to" – brzmi tylko z kilka komentarzy internautów.

W viralowym filmiku występuje Barbara Przybycień, specjalistka od social mediów. W Elements Hotel & SPA pracuje od 10 miesięcy. Jest też content kreatorką i specjalistką marketingową.

Z jej profilu na LinkedIn dowiadujemy się, że ukończyła studia na Uniwersytecie Wrocławskim. W sieci pochwaliła się także skończonymi kursami, na których uczyła się zarządzania mediami społecznościowymi różnych marek.

"Jestem entuzjastką mediów społecznościowych i twórcą treści. Nastawiona na wyniki specjalistka do spraw mediów społecznościowych z udokumentowanym doświadczeniem w tworzeniu atrakcyjnych treści i realizacji skutecznych strategii marketingu cyfrowego. Zależy mi na wykorzystaniu mocy platform społecznościowych do zwiększania obecności marki, angażowania odbiorców i napędzania wymiernego rozwoju biznesu" – czytamy na jej profilu.

Barbara Przybycień komentuje viralowe nagranie

Portalowi Wirtualne Media udało się z nią porozmawiać. – Odzew na TikTikoku jest niebywale pozytywny jak na takie zasięgi i ilość komentarzy – stwierdziła Barbara Przybycień w rozmowie z serwisem.

Jak podkreśliła, "widać, że klienci są już zmęczeni klasycznym podejściem do marketingu i prostota trafia w punkt". – Inspiracją do powstania jest oczywiście amerykański trend z TikToka o reklamach dla mężczyzn w prostym, humorystycznym, wręcz "łopatologicznym" stylu – opisała.

Barbara Przybycień odniosła się również do popularności swojej ostatniej reklamy w poście. Jak wspomniała, jest z tego powodu bardzo zadowolona i to "zmusza ją do myślenia, nad kierunkiem nowoczesnego i skutecznego marketingu". Podziękowała także współtwórczyni wideo Sylwii Elias.