Reklama.
Oszuści internetowi znajdują coraz bardziej wyszukane sposoby na naciąganie niczego nieświadomych użytkowników. Wielu Polaków nabrało się na możliwość wygrania bonów do Biedronki za 1500 zł. Okazało się jednak, że po wysłaniu SMS-a nie dostawaliśmy pieniędzy, ale wręcz przeciwnie – zaczęły one znikać, bo organizator promocji przysyłał wiadomości kosztujące odbiorców ponad 6 zł każda.
Z przykrością musimy potwierdzić, że docierają do nas informacje o fałszywych konkursach internetowych i SMS-owych, których organizatorzy w sposób nieuprawniony używają danych oraz znaków handlowych kilku sieci detalicznych. Również sieć Biedronka odnotowała używanie bez naszej wiedzy i zgody znaku handlowego, a także przypadki podania nieprawdziwych informacji, jakoby można było we wspomnianych konkursach wygrać bony na zakupy lub inne nagrody od sieci Biedronka. CZYTAJ WIĘCEJ