Największy konkurent Google postanowił odświeżyć swoją markę. Przez 30 dni na swojej stronie internetowej prezentowane były propozycje nowego loga firmy. 5 września w końcu pokazano oficjalny nowy znak firmy.
Odkąd szefową Yahoo została Marissa Mayer, firma z każdym dniem pokazuje, że wciąż prężnie się rozwija. Nie tylko decydując się na milionowe inwestycje w start-upy. Przez ostatnie 30 dni zorganizowała akcje promocyjną, polegająca na publikowaniu na oficjalnej stronie Yahoo (niestety tylko amerykańskiej) każdego dnia zupełnie nowego loga.
Początkowo internauci zastanawiali się czemu ma służyć ta (nie)codzienna zmiana. Dokładnie o taki efekt chodziło – Cała akcja miała wywołać konsternacje wśród użytkowników i z każdym dniem przyciągać ich przed komputery, aby zobaczyli jakie logo tym razem im zaproponowaliśmy – wyjaśnia firma.
Ostatniego dnia akcji (5 września) zostało przedstawione oficjalne, zmienione logo Yahoo! – Chcieliśmy aby logo pozostało wierne swoim kształtom (fioletowe z wykrzyknikiem) – czytamy na blogu firmy.
Na oficjalnym kanale firmy w serwisie YouTube możemy znaleźć również film przedstawiający proces tworzenia nowego loga. Czy to dobry wybór? Kwestia gustu, ale mamy wrażenie, że stare (oraz niektóre "testowe") były dużo ładniejsze.