Okulary mogą dodać twarzy wyrazu i charakteru. Mogą zupełnie zmienić wizerunek, dodać powagi, lub sprawić, że będziemy wyglądać ironicznie. To taki rodzaj akcesorium, którego po prostu nie można zignorować. No bo jak? Jest na nosie.
Wybór okularów to zawsze wyzwanie. Pomóc mogą internetowe katalogi, lub sklepy w których można przejrzeć całe kolekcje przeróżnych projektantów. Coraz więcej osób, nawet bez wady wzroku decyduje się na okulary ,,zerówki" z filtrami i anty-refleksem. To oczywiście zdrowe i oszczędza oczy, szczególnie podczas pracy przy komputerze. Największą zaletą fajnych oprawek jest jednak fakt, że mogą pomóc zbudować wizerunek.
Okulary są dodatkiem, który kompletuje stylizacje. Bez swoich ciemnych oprawek, Lady Gaga nie wyglądałaby aż tak charakterystycznie, Audrey pewnie wciąż kokietowałaby spojrzeniem, jednak już nie aż tak elektryzującym jak znad ciemnych ,,kocich oczu". Okulary mogą stać się symbolem, tak jak było w wypadku lenonek, które do dziś noszą gwiazdy w hołdzie dla beatlesa wizjonera. Ozzy Ozbourne, Lady Gaga, mój stryjek i bliźniaczki Olsen to wszystko fani okrągłych okularów.
Marki takie jak niemiecki Joop!, czy L'Wren Scott na nowo interpretują okrągłe oprawki. I nie tylko. Okulary tych firm, oraz Zeiss, Morgan, czy Davidoff można kupić w dobrych salonach optycznych w całej Polsce.
Nowa kolekcja jednej z najbardziej znanych niemieckich marek - JOOP! jest pełna fantastycznych modeli, zarówno odjechanych jak i klasycznych. Nie bez powodu marka zdobyła światowy rynek. Ich projekty są zawsze ponadczasowo stylowe, a jednocześnie modne. Okulary to nie jest zło konieczne! A jeżeli dotąd było, to może najwyższy czas zobaczyć się w nowych oprawkach? Mała rzecz, a dużo zmienia.
Wyłącznym producentem i dystrybutorem tych okularów w Polsce jest firma Menrad Polska.