Reklama.
– W sklepie Carrefour Express przedstawionym w artykule zniesiony został limit minimalnej kwoty płatności kartą – poinformowało naszą redakcję Biuro Prasowe Carrefour Polska. To pozytywny finał sprawy, która wywołała gorącą dyskusję w naTemat. Czy jednak właściciele innych sieci także pochylą się nad problemem, jakim jest często spotykana odmowa płatności kartą poniżej ustalonej kwoty?
Skończyłem właśnie czytać pański tekst, traktujący o płatnościach kartą. Około tydzień temu dotknęła mnie podobna sytuacja, z której nie wybrnąłem jednak tak sprawnie jak Pan. Potrzebowałem zaledwie napoju, którego koszt nie przekraczał 5zł, a sprzedawczyni zapowiedziała, że jeśli chcę zapłacić kartą, będę musiał wybrać towary o wartości minimalnej 20zł. Często w takich sytuacjach staram się "dogadać", tak było i w tym przypadku. Wynegocjowałem 10zł, co nadal mnie nie urządzało, więc zapytałem czy wie, że jest to niezgodne z prawem. Odpowiedziała, że wie, ale to nie ona ustala zasady.
Szanowny Panie Redaktorze, w nawiązaniu do artykułu Jak Carrefour Express zmusił mnie do kupienia dwóch batonów, czyli „płatność tylko od 10 złotych" opublikowanego na portalu natemat.pl informujemy, że firma Carrefour Polska podjęła działania mające na celu wyjaśnienie opisanej sprawy. Po rozmowie z partnerem franczyzowym w sklepie Carrefour Express przedstawionym w artykule zniesiony został limit minimalnej kwoty płatności kartą.