Informacje o tym, że marka Heineken, może nie przedłużyć umowy sponsorskiej na Open'er Festival, podał dziś rano Presserwis. – Umowa skończyła się w tym roku, ale ciągle trwają negocjacje w tej sprawie i decyzji na razie nie ma – powiedziała w rozmowie z naTemat.pl Katarzyna Borucka dyrektor ds. korporacyjnych Grupy Żywiec, która zarządza marką Heineken w Polsce.
Informację potwierdziła także Aneta Gołda PR manager Grupy Żywiec, właściciela marki Heineken, ale jednocześnie zaznaczyła, że nie mają zamiaru celowo nie przedłużać współpracy. – Obecnie trwają negocjacje z organizatorem festiwalu nad kształtem nowej umowy. Poprzednia wygasła w tym roku – mówi. Jak zapewnia nas Aneta Gołda, to normalna kolej rzeczy.
Niedawno pojawiły się pogłoski, że Opener z powodu rozbudowy lotniska, będzie musiał przenieść się w inne miejsce, ale i władze Gdyni i organizator zapewnili, że ewentualna budowa nie przeszkodzi w organizacji imprezy.