
Przepiękny przykład reklamy przygotowanej przez męską szowinistyczną świnię. Co innego namawianie do zmysłowej kąpieli, a co innego traktowanie mnie kobiety jako przedmiotu spełniającego męskie zachcianki i łechczące miło męskie ego. CZYTAJ WIĘCEJ
Poruszenie tematyki seksu musi być konsensualne, za obopólną zgodą. Jeśli nie jest, odbieram to jako naruszenie moich granic, jako molestowanie. Użycie do tego stereotypowego w pornografii elementu gry - zakończenia na twarzy - sprawia, że czuję się, jakbym przypadkiem odpaliła filmik z poniżaną kobietą. Serio, niech takie rzeczy w internecie zostają jednak na redtubie i fetlife, mkay? CZYTAJ WIĘCEJ
O.K. nie wątpię, że istnieje wiele wielbicielek takich zabaw i mnie nic do tego… każdy robi tak jak lubi ;) Nie mniej jednak uważam, że skojarzenie w jednym logicznym ciągu maseczki czy kremu ze spermą na twarzy jest raczej słabe, nieapetyczne i nie generuje pozytywnych konotacji. CZYTAJ WIĘCEJ
Jeśli uważacie, że nie ma miejsca na seksizm w reklamie, Internecie, przestrzeni miejskiej czy gdziekolwiek indziej, zachęcamy w odwecie zaspamować konta pocztowe i facebooka BingoSpa feministycznym kontentem i głosem stanowczego sprzeciwu. Jako Codziennik Feministyczny zamierzamy natychmiast interweniować w tej sprawie do Komisji Etyki Reklamy i do Pełnomocniczki ds. równego traktowania – Agnieszki Kozłowskiej-Rajewicz. CZYTAJ WIĘCEJ