"Chcę brać to, co pani". Gessler pożegnała parówki – będzie reklamować coś innego

Katarzyna Michalik
Magda Gessler, restauratorka znana z ogromnej energii i charyzmy, postanowiła zaskoczyć fanów i zaangażować się w kolejne przedsięwzięcie. Tym razem nie chodzi ani restaurację, ani o program telewizyjny, a o… suplementy diety. Już niedługo kupicie suplementy firmowane nazwiskiem restauratorki.
Magda Gessler to prawdziwy mistrz marketingu. Najpierw w sukces przekształciła swoje flagowe powiedzonko, teraz na warsztat wzięła swoją niesamowitą energię Fot. Bartosz Bańska/ Agencja Gazeta
Po parówkach czas na zmianę
Jeszcze niedawno Magda Gessler była twarzą parówek "Besos", jednak kilka dni temu sieć obiegła informacja o tym, że ta współpraca dobiegła końca. Prowadząca "Kuchennych rewolucji” nie dała jednak długo czekać na ogłoszenie nowego produktu, którego będzie ambasadorką. Na swoim profilu na Facebooku opublikowała post, w którym poinformowała, że już niedługo każdy będzie mógł mieć tyle siły do działania, co ona.

Magda Gessler

, podobnie jak Małgorzata Rozenek, reklamują coraz więcej produktów. O ile za ostatni "post ogrodniczy" na perfekcyjną panią domu spadły gromy, to wiadomość o suplementach diety Gessler spotkała się w większości z pozytywnymi reakcjami fanów. "Chcę brać to, co pani", "Biorę w ciemno", "Jak od pani Magdy to wiadomo, że super!" - to tylko część z zachwytów, które znajdziemy pod postem.

Mistrzyni marketingu
Magdę Gessler można lubić lub nie, jednak nie da jej się odmówić wyrazistości. Bywa kontrowersyjna, a mimo to (a może dzięki temu) ludzie mają do niej zaufanie. Do nowej współpracy restauratorka podchodzi poważnie i jest nie tylko twarzą suplementów, ale brała również udział w dobrze poszczególnych składników, zatem - jak się wydaje - jest przekonana o ich faktycznym działaniu.


– Są próbowane na mnie i działają. Nie jest to tylko piękne opakowanie i coś w środku, lecz także coś we mnie. Rzeczywiście daje to rezultaty, że chce się żyć dobrze – powiedziała Gessler w rozmowie z agencją Newseria.

Trzeba przyznać, że restauratorka, mimo swoich 64-lat, ma energię większą niż niejeden dwudziestokilkulatek. To kolejny raz, kiedy Gessler przekształca w marketingowy sukces coś, o czym prawdopodobnie nikt inny by nie pomyślał. Zważywszy na jej ogromną popularność i wierne zastępy fanów, suplementy diety mogą okazać się kolejnym strzałem w dziesiątkę.