Przedłużony termin zgłoszeń do MIXX AWARDS 2018

redakcja naTemat
IAB Polska wydłuża o cztery dni termin zgłoszeń do Mixx Awards - konkursu na najlepsze polskie kampanie reklamowe z wykorzystaniem digitalu. Na uzupełnienie wniosków agencje i marketerzy mają czas do 10 września włącznie. Ogłoszenie zwycięzców konkursu nastąpi pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali.
- Bardzo duża liczba adresowanych do nas próśb sprawiła, że postanowiliśmy wydłużyć termin zgłoszeń. Chcemy dać szansę tym, którzy nie zdążyli jeszcze dopracować wniosków, wśród nich mogą być inspirujące i wartościowe projekty, wręcz zdobywcy tegorocznych nagród – komentuje Włodzimierz Schmidt, prezes zarządu IAB Polska.

MIXX Awards - najważniejszy konkurs branży interaktywnej - jest kierowany zarówno do agencji reklamowych, jak i reklamodawców, niezależnie od wielkości organizacji czy budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową. Warunkiem wzięcia udziału w nim jest zrealizowanie kampanii wykorzystującej co najmniej jeden kanał digital.


Digital nie jest już osobnym kanałem komunikacji, ale integralną częścią działań komunikacyjnych. Konkurs pokazuje, jak ważne jest podkreślanie roli narzędzi cyfrowych i ich kreatywnego, skutecznego wykorzystania w strategiach marketingowych firm.

MIXX Awards to jedyny w naszym kraju konkurs, w którym kampanie reklamowe oceniane są jako całość. Zgłoszone projekty są analizowane pod kątem zarówno strategii, kreacji, wykonania i wykorzystania mediów, jak i rezultatów i ROI. Zwyciężają projekty, które prezentują najskuteczniejsze rozwiązania w reklamie cyfrowej, a jednocześnie inspirują i wskazują kierunki rozwoju branży.

W tym roku nagrody będą przyznawane w 16 kategoriach, zostaną także przyznane nagrody za dokonania - Marketer Roku, Agencja Roku, Dom Mediowy Roku, Człowiek Roku, a także Nagroda Specjalna IAB Polska za szczególne osiągnięcia życiowe. Twórcy najlepszych kampanii reklamowych mogą zgłosić swoje prace w kategoriach:

Brand Awareness and Positioning
Cross Media Integration
Digital Driven
Direct Response and Lead Generation
Games & eSport
Innovation
Mobile Experience
Offline Digitizing
Online Marketing with Influencer
Product Launch
Public Service and non-profit campaign
Best Use of Social Media
UX
Digital Experiences
Smart Solution
Data Driven & Precision Marketing

Laureatów konkursu wybierze jury składające się z wybitnych ekspertów branży - przedstawicieli agencji, domów mediowych, wydawców i specjalistów w wybranych dziedzinach, a także reprezentanci marketerów. Nad przebiegiem głosowania będzie czuwała firma PwC, a laureatów poznamy pod koniec listopada br. podczas uroczystej gali. Konkursowi będzie towarzyszyć Mixx Conference – wydarzenie prezentujące najnowsze i najbardziej inspirujące internetowe trendy.

Opłata za udział w konkursie wynosi tylko 1190 zł (dla członków IAB) oraz 1490 zł (dla firm niezrzeszonych).

Partnerami wydarzenia są czołowe polskie i międzynarodowe firmy, które śledzą trendy w reklamie digitalowej. Wśród nich znalazły się media branży reklamowej i marketingowej, największe portale oraz tytuły prasowe. Głównym Partnerem Medialnym jest Marketer+. Partnerzy Medialni to: Gazeta.pl, Interaktywnie.com, Marketing przy kawie, My Company, Magazyn Online Marketing, NaTemat, Nowy Marketing, Social Press, Wirtualna Polska Media.

W Polsce ten międzynarodowy konkurs odbywa się od 2006 roku. To druga, po belgijskiej, najstarsza edycja Mixx Awards w Europie. Po raz pierwszy został zorganizowany w 2005 roku przez amerykański oddział IAB.

Więcej informacji tutaj.