Local Love. Akcja, która wychodzi z założenia, że między tym, co jemy i na czym jemy, musi istnieć harmonia
Na zdrową żywność panuje moda. Dobra uczta to jednak coś więcej niż tylko jedzenie z górnej półki. Nawet najskromniejsza sałatka smakuje przecież inaczej, gdy jest podawana w eleganckich naczyniach. Harmonijnie łączy ze sobą te dwa światy inicjatywa Local Love, w czym pomaga niewątpliwie branżowy profil jej twórców.
Akcję ''Local Love'' organizuje m.in. sieć DUKA oferująca wyposażenie kuchni i jadalni. Na zdjęciu sklep marki otwarty w Hali Koszyki w Warszawie•Materiały prasowe
Goście tego wydarzenia mogli nie tylko częstować się zdrowymi warzywnymi przekąskami i świeżymi sokami, ale także zapoznać się z najnowszą, jesienną kolekcją zatytułowaną ''Targ warzywny''. Marka o szwedzkim rodowodzie zaprezentowała bowiem kompletną ofertę produktów przeznaczonych do kuchni i jadalni.
Najnowsza jesienna kolekcja marki DUKA nosi nazwę ''Targ warzywny''•Materiały prasowe
Kolekcja, która miała premierę w sklepie DUKA otwartym w industrialnych wnętrzach Hali Koszyki w Warszawie, dostępna jest już we wszystkich sklepach stacjonarnych szwedzkiej marki. Z jej kompletnym asortymentem można też zapoznać się przed ekranem komputera/smartfona, wchodząc na stronę sklepu online.
Artykuł powstał we współpracy z marką DUKA