Dla tych, co łamią schematy i płyną pod prąd. W tym konkursie nawet nagroda jest jedyna w swoim rodzaju
Najłatwiej płynie się z prądem, ale nowoczesny biznes nie lubi łatwych rozwiązań. Przynajmniej ta jego część, która chce wybić się ponad przeciętność, wierząc, że w ten właśnie sposób pracuje się na sukces przez duże ''S''. To z myślą o wszystkich przedsiębiorczych duszach, które wolą płynąć pod prąd, powstała akcja Innovation.
Innowatorzy, niezależnie od tego, czy stoją na czele branżowych gigantów, czy rozwijają mały lokalny biznes, mogą spróbować swoich sił w trzech kategoriach. Prace będą oceniane w ramach takich grup jak Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie i Innowacyjne Media. Do jakiej konkurencji zgłosić swój projekt, aby trafić w dziesiątkę?
W ramach drugiej kategorii konkurs wita z otwartymi ramionami wszystkich pionierów w dziedzinie budowania silniejszych relacji między markami a klientami. Jeśli wiesz, jak tworzyć angażujący content, organizować inspirujące eventy, poprawiać komfort użytkowników czy ulepszać komunikację z nimi, to miejsce dla ciebie.
Ostatnia kategoria stanowi natomiast pole starcia pomysłów wszelkich magików z branży reklamowej i marketingowej. Swoje propozycje mogą nadsyłać tu agencje reklamowe, domy mediowe czy niezależni eksperci, którzy opracowali nowatorskie aplikacje, platformy, algorytmy, narzędzia optymalizacyjne czy formaty mediowe i reklamowe.
Innowacyjny Biznes, Innowacyjne Doświadczenie i Innowacyjne Media - w tych kategoriach można zgłaszać się do tegorocznej odsłony konkursu Innovation•Materiały prasowe
Za najbardziej Innowacyjne Medium została uznana agencja reklamy AMS. Wygrała dzięki pomysłowi na digitalizację reklamy zewnętrznej backlight za pomocą blisko 30. tys. diod animujących statyczną kreację. Wśród wyróżnionych firm znalazły się też m.in. start-up Packhelp i jego platforma do samodzielnego projektowania pudełek, agencja Grey Worldwide Warszawa ze swoim proekologicznym projektem Wypożyczalni Choinek Volvo oraz agencja Saatchi & Saatchi IS, która dla Fundacji Onkoligicznej Alivia stworzyła mobilną grę charytatywną ''War On Cancer''.
Co ciekawe, w świecie Innovation nawet nagroda pobudza ducha innowacji. Zamiast tradycyjnej nieruchomej statuetki laureaci tegorocznej odsłony konkursu mogą liczyć na dowód uznania w postaci... ciekawego otoczenia autonomicznego obiektu. Promującą wolność twórczą nagrodę zaprojektował kolektyw artystyczny PanGenerator, grupa mająca na koncie Złotego Lwa wywalczonego na Festiwalu Kreatywności w Cannes 2016.
Zaprojektowaną w innowacyjnym duchu nagrodę Innovation 2019 wymyśliła grupa artystyczna PanGenerator•Materiały prasowe
Konkurs dla innowatorów organizuje Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR. Założona w 1997 roku organizacja zrzesza firmy, które tworzą efektywną komunikację marketingową: agencje full service, domy mediowe, agencje brand design, interaktywne i ambientowe. Więcej informacji o Innovation można znaleźć na oficjalnej stronie konkursu.
Artykuł powstał we współpracy z SAR