22 lata współpracy z Festiwalem Filmowym Cannes. Z tej okazji legendarna marka rusza ze specjalną kampanią
16 kwietnia 2019 roku zabytkowe wnętrza Zamku Ujazdowskiego na jeden dzień zamieniły się w prawdziwą enklawę kobiecości. Tej na wielkim ekranie i tej codziennej, łączącej wszystkie kobiety. L’Oréal Paris, celebrując 22. rok współpracy z Festiwalem Filmowym Cannes i inaugurując kampanię KOBIETY W ROLI GŁÓWNEJ, zaaranżował przestrzeń wydarzenia w sposób umożliwiający zaproszonym gościom doświadczenie najważniejszych wartości marki.
Kampania "Kobiety w roli głównej" ma być przestrzenią do dyskusji z gwiazdami wielkiego ekranu o społecznej i zawodowej roli kobiet•Materiały prasowe
Goście konferencji, mogli poczuć się jak podczas Festiwalu Filmowego w Cannes, chodząc po czerwonym dywanie. Część oficjalną otworzyło wystąpienie Katarzyny Chaber - Osińskiej (Communication Director CPD Poland & Baltic HUB L’Oréal Polska), która opowiedziała o idei kampanii KOBIETY W ROLI GŁÓWNEJ, czyli nowej odsłonie przestrzeni do dyskusji z gwiazdami wielkiego ekranu o społecznej i zawodowej roli kobiet. Początek eventu stał się także momentem oficjalnego przedstawienia reprezentacji L’Oréal Polska na tegorocznym Festiwalu: Grażyna Torbicka (Ambasadorka L’Oréal Polska), Aga Wilk (Make Up Artist L’Oréal Polska) i Magdalena Kanoniak, Influenserka i Youtuberka Radzka Radzi.
Materiały prasowe
Zaproszeni goście aktywnie korzystali z przygotowanych stref: Beauty Backstage, dopasowując makijaż do swojej osobowości oraz Cinema Zone, poznając historię Festiwalu Filmowego w Cannes w pigułce, by na koniec, w niezwykle symbolicznym geście, napisać czerwonymi szminkami na lustrach swoje manifesty kobiecości.
16 kwietnia 2019 roku zostało uruchomione biuro prasowe L’ORÉAL PARIS x CANNES prowadzone przez agencję Platinium Cast.