To nie jest kolejne bijące pianę wydarzenie, jakich wiele. Na czym polega fenomen I Love Marketing?
Choć w Polsce odbywa się coraz więcej konferencji, kongresów i imprez branżowych, nie ma co ukrywać, że wiele tych wydarzeń kończy się na przegadanych prezentacjach, które jednym uchem wpadają, a drugim wypadają. Na zupełnie inną jakość stawiają organizatorzy konferencji I Love Marketing, która rządzi się swoimi prawami.
Przede wszystkim nie ma przysłowiowego bicia piany. Bogata ilościowo oferta prelekcji wynika z faktu, że wystąpienie każdego prelegenta trwa nie dłużej niż 18 minut. Presja czasu motywuje występujących na scenie ekspertów do kondensacji treści swoich prezentacji, czyli przekazywania tego, co najistotniejsze, bez owijania w bawełnę.
W najbliższej edycji konferencji I Love Marketing weźmie udział 72 prelegentów•Materiały
Rzecz w tym, że podczas konferencji słuchacze wystawiają ocenę prelegentom. Wysokość wynagrodzenia za prezentację nie jest więc ustalana z góry, lecz uzależniona od miejsca, jakie w głosowaniu uczestników zajmie dany mówca. Rywalizacja i elastyczne honorarium motywują występujących do znacznie większej troski o jakość prelekcji.
Kolejnym wyróżnikiem Mistrzostw Polski Marketingu, jak określają konferencję I Love Marketing jej uczestnicy, jest stojący na wysokim poziomie networking. W przerwach między prelekcjami można spotkać marketingowców, specjalistów od PR, handlowców czy influencerów, czyli osoby, które w social media wpływają na decyzje zakupowe ludzi.
Konferencja I Love Marketing podzielona jest tematycznie na cztery bloki: marketing, ads & analytics, social media i influencer marketing•Materiały prasowe
Wydarzenie jest adresowane do zarówno przedstawicieli małych i średnich firm, jak i osób zajmujących się marketingiem w dużych korporacjach. Podzielona tematycznie konferencja ma cztery bloki, po jednym na każdy dzień. Są to: marketing, ads & analytics (nowość w programie), social media oraz influencer marketing.
Słuchacze będą mogli na żywo wyświetlać slajdy prezentacji na swoich urządzeniach i robić z nich notatki. Dla wygody materiały z konferencji otrzymają nie na miejscu, a drogą pocztową, tydzień przed wydarzeniem. Poza prelegentami będą też na nich czekać stoiska firm, które zajmują się projektowaniem i oferowaniem narzędzi marketingowych.
VIII edycję I Love Marketing poprowadzi, tak jak od samego początku jej istnienia, Maciej Kautz, konferansjer z 10-letnim doświadczeniem codziennych występów na żywo. Konferencję organizuje serwis sprawny.marketing, który skupia specjalistów i pasjonatów marketingu, zwłaszcza w jego elektronicznym wydaniu (e-marketing). Relacja z marcowej (VII) edycji konferencji I Love Marketing • YouTube / sprawny.marketing
Artykuł powstał we współpracy ze sprawny.marketing