Poznajcie Eve Jobs. Najmłodsza córka założyciela Apple'a stawia pierwsze kroki w modelingu

Bartosz Świderski
Gdy 9 lat temu Steve Jobs przegrał walkę z nowotworem, najmłodsze z jego dzieci - córka Eve - miała zaledwie 13 lat. Dziś jest mistrzynią jeździectwa, studentką prestiżowej uczelni i właśnie pojawiła się w świątecznej reklamie kosmetyków. Jak wygląda dziś córka założyciela Apple?
22-letnia Eve Jobs na "pidżama party" z koleżankami fot. Instagram / evecjobs
Plotki głoszą, że Steve Jobs, podobnie jak inni giganci Doliny Krzemowej, z Billem Gatesem na czele, mocno ograniczał dostęp swoich dzieci do urządzeń elektronicznych i internetu. Trudno więc powiedzieć, czy byłby dumny z obecności swojej córki Eve na Instagramie, gdzie dziewczyna ma konto od 15. roku życia.

To na Instagramie miała poznać swojego aktualnego chłopaka. Wcześniej chodziła z synem meksykańskiego milionera - Eugeniem Garzą Perezem.

Czytaj także: Blanka Lipińska pokazała zdjęcie swojej choinki. To chyba najbardziej przerażające drzewko w historii


Mimo to 22-latka niechętnie dzieliła się swoim życiem prywatnym. Wiadomo, że studiuje na prestiżowym Stanford University w Kalifornii, gdzie dostaje się zaledwie 4 proc. aplikujących, czyli mniej niż na osławione Yale i Harvard. Na tej samej uczelni poznali się przed laty jej rodzice - Steve Jobs i Lauren Powell - którzy mieli troję dzieci. Najpierw na świat przyszedł 29-letni dziś Reed, potem 25-letnia Erin i w końcu Eve.

Najmłodsza z córek założyciela Apple'a jeśli pojawiała się dotychczas w mediach to głównie za sprawą swojej kariery jeździeckiej. W zeszłym roku branżowy magazyn zaliczył ją do pięciorga najlepszych zawodników na świecie poniżej 25. roku życia, zaś w klasyfikacji generalnie przypadło jej 79. miejsce.
Teraz o dziewczynie zrobiło się głośno za sprawą nowej kampanii bardzo popularnej w Stanach marki kosmetycznej Glossier, która zapoczątkowała boom na małe, autorskie brandy sektora beauty.

Czytaj także: Kadry jak z filmu Wesa Andersona. To konto na instagramie to najlepsze, co dziś zobaczycie

Jej właścicielka za dnia pracowała w magazynie o modzie, a wieczorami prowadziła bloga kosmetycznego, który szybko stał się tak popularny, że Emily Weiss mogła rzucić pracę. W końcu zdecydowała się na założenie własnej marki, która szybko zaczęła bić rekordy sprzedaży.

Do nowej kampanii Glossier zaprosił właśnie Eve Jobs. Dziewczyna została sfotografowana w wannie pełnej piany z kieliszkiem. Na swój prywatny profil wrzuciła zaś mniej oficjalne zdjęcie. Czy Eve ma szansę na karierę modelki? Zdania w tej kwestii są podzielone.