O co chodzi w zmianie logo Google? Popularna wyszukiwarka ubrała kolorowe literki w maseczki

Julia Łowińska
Zauważyliście zmianę w dzisiejszym logo Google? Kolorowe literki biegają na małych nóżkach i mają założone maseczki, które od czasu do czasu poprawiają. Co próbuje przekazać nam popularna wyszukiwarka?
Logo Google wspiera walkę z Covid-19 i przypomina o zasadach bezpieczeństwa. Fot. Google.com
Z Google Doodle zetknęła się już zapewne większość użytkowników popularnej wyszukiwarki przy okazji różnych świąt. Tymczasowa zmiana logo na stronie głównej Google ma uczcić i przypomnieć o ważnych wydarzeniach.

Tym razem jest to walka z pandemią Covid-19. Dzisiejsza kolorowa grafika przypomina użytkownikom o zasadach bezpieczeństwa. Znane kolorowe literki Google ubrane są w maseczki ochronne, a po chwili rozbiegają się, aby przypomnieć o konieczności zachowania dystansu społecznego.
Po kliknięciu w logo Google pojawiają się informację, jak chronić siebie i innych przed Covid-19. Wyszukiwarka przypomina podstawowe zasady bezpieczeństwa: Od początku trwania pandemii wyszukiwarka zapewnia też dane co do jej przebiegu. I tak dzięki Google możemy się dowiedzieć, ile jest nowych przypadkówch Covid-19 w dowolnym miejscu na świecie.
Google zapewnia statystyki koronawirusa.Fot. Google.com
Google kolekcjonuje dane i udostępnia je użytkownikom. Wyszukiwarka zapewnia też informacje co do ilości przeprowadzonych szczepień, testów i sytuacji pandemicznej w poszególnych miejscach na świecie.
Czytaj także: Burger King zmienia logo po 20 latach. A jak zmieniały się inne firmy?