Żabka dba o wegan, wegetarian i planetę! Stworzyli własną, roślinną markę
Najbardziej popularna sieć sklepów w Polsce wychodzi naprzeciw konsumenckim potrzebom, pamiętając przy tym o dbaniu o kwestie klimatu i środowiska. Żabka Polska wprowadziła własną w pełni roślinną markę "Plant Hunter". Gotowe dania i produkty nowego brandu pojawiły się w wybranych sklepach już 28 kwietnia.
Roślinne nowości w Żabce. Co zaproponowała marka Plant Hunter?
Produkty, które powstały w ramach marki Plant Hunter mają w 100% roślinny skład. Nie zawierają konserwantów ani oleju palmowego. W ofercie pojawiły się m.in. dania obiadowe takie jak "Spaghetti jak bolońskie", "Kotlet jak drobiowy" czy "Kremowe tagliatelle jak z kurczakiem", które zamiast mięsa zawierają roślinny substytut na bazie soi (bez GMO).Klienci preferujący roślinne zamienniki będa mogli zakupić pasty na bazie tofu: "Pastę jak rybną" lub "Pastę jak jajeczną". Pojawią się także sałatki: "Sałatka jarzynowa jak z jajkiem" czy też "Sałatka makaronową jak z majonezem". Nie zabraknie słodkich przekąsek takich jak batoniki czy roślinne shaki.
"Już blisko 40 procent Polaków deklaruje, że są fleksitarianami, czyli ograniczają spożycie mięsa i nabiału sięgając częściej po produkty roślinne. Z myślą o tych konsumentach, stworzyliśmy markę Plant Hunter, która może ich wspierać w dążeniu do zmiany codziennych nawyków żywieniowych" – przekazała Anna Grabowska, wiceprezeska zarządu ds. strategii konsumenckich Żabka Polska.