Łapko znowu genialnie "spolszczył" loga znanych marek. Rozpoznacie je po przeróbce?
"Ups, znowu to zrobiłem... Jak wyglądałyby znane marki z polskimi nazwami? Po raz kolejny przedstawiam "Polski Rebranding" – napisał uzdolniony grafik Adam Łapko, który kolejny raz pokazał alternatywnie przerobione loga produktów i marek, które znamy doskonale z życia codziennego. Kojarzycie je?
W 2015 roku zaprojektował nowe opakowania dla znanych marek, a jego prace stały się hitem Internetu. Kreatywny specjalista w dziedzinie grafiki opublikował niedawno świeżą odsłonę tzw. "Polskiego Rebrandingu". Można obejrzeć ją na jego oficjalnej stronie "Adam Lapko Ilustrator" na Facebooku.
"I tak, wiem. Nazwisk się nie tłumaczy, autorzy nazw mieli co innego na myśli, niektóre przykłady są mocno naciągane... nie chodzi mi o walory edukacyjne w tym poście... tylko o zwykłe jaja" – zapewnił, dodając nowe projekty.
Czytaj także: Student twierdzi, że ASP ocenzurowała mu dyplom. Poszło o temat pracy, który jest drażliwy dla PiS