Najpopularniejsza reklama na polskim YouTube w październiku? Zestaw Maty pozamiatał
Spot promujący zestaw Michała Matczaka ewidentnie trafił w serca Polek i Polaków. Tytuł najpopularniejszej reklamy na polskim YouTube w październiku wędruje do fast-foodowego giganta McDonald's i Maty. Wideo z udziałem gwiazdy pozostawiło w tyle reklamy Xiaomi 11T oraz Gangu Swojaków.
Reklama zestawu Maty w McDonald's hitem Youtube'a w październiku
W zestawieniu YouTube Ads Leaderboard za październik br. pierwsze miejsce zajęło wideo reklamujące ofertę McDonald's, którego gwiazdą był raper Mata – przekazał portal Press.pl.Mimo tego, że reklama została udostępniona na platformie w połowie 18 października, to udało jej się wskoczyć na szczyt podium. Na drugim miejscu wylądował 30-sekundowy spot promujący Xiaomi 11T, który udostępniono 6 października. Kolejne trzy miejsca w rankingu przypadły trzem reklamom Biedronki powiązanym z promocyjną serią pluszaków Gang Swojaków.
Warto wspomnieć, że współpraca rozchwytywanego rapera wywołała prawdziwą burzę w sieci. Wielu okazało swoje oburzenie wobec tego, że idol młodzieży promuje śmieciowe jedzenie.
"Co Ty Mata, czytać nie umiesz? Nie wiesz co śmieciowe żarcie robi z ludzkim zdrowiem? Nie wiesz co to jest otyłość, cukrzyca i zawał? To ma być ta Twoja kontestacja? Pod tym szyldem? #patoćwierćinteligecja" – napisała chociażby zbulwersowana dziennikarka, Paulina Młynarska.
Znalazły się jednak osoby, które wzięły rapera w obronę. – A czy Mata jest otyły? (…) To jest taki polski charakter. Może nie tylko polski? Ludzie tak mają niestety. Nie potrafią się cieszyć z sukcesów innych, tylko właśnie wytykają palcem, coś, co się komuś nie udało albo wymyślają, że coś się nie udało. Szukają sensacji i robią dziurę w całym –stwierdziła Julia Wieniawa w rozmowie z portalem Pomponik.
Posłuchaj "naTemat codziennie". Skrót dnia w mniej niż 5 minut