LG w kampanii #CareFor zachęca do podejmowania małych kroków w kierunku proekologicznego stylu życia
Jedną z wielu inicjatyw LG w sferze ekologicznej, społecznej i związanej z ładem korporacyjnym ("ESG") jest seria kampanii #CareFor. Koncentruje się ona głównie na wdrażaniu zasad zrównoważonego rozwoju w codziennym życiu. Firma LG zachęca konsumentów, by za pomocą urządzeń marki tworzyli bardziej wydajne i zdrowsze środowisko domowe.
Akcja #CareForWhereYouLive ma zachęcić do działań służących rozwiązaniu problemu globalnego ocieplenia. Chodzi o wprowadzanie drobnych zmian, które mogą wpływać na zmniejszenie śladu węglowego i energetycznego gospodarstw domowych. Częścią najnowszej odsłony tej kampanii jest też prezentacja zaawansowanych technologii zastosowanych w klimatyzatorach domowych LG po to, by wspierać konsumentów w wysiłkach na rzecz bardziej zrównoważonego trybu życia.
W ramach #CareForWhereYouLive ukazał się film o pozytywnym przekazie. Udowadnia on, że prosta czynność – na przykład podniesienie oczekiwanej temperatury w klimatyzacji o jeden stopień – wywołuje "efekt motyla", który korzystnie wpływa na życie wielu ludzi. Jak widać, nawet pozornie mało istotne działania mogą mieć ogromne znaczenie w walce z kryzysem klimatycznym.
Na stronie internetowej kampanii znajdziemy również porady ekspertów LG, jak ograniczyć emisję dwutlenku węgla we własnym domu. Można wziąć udział w interaktywnych quizach o oszczędzaniu energii oraz przejrzeć najnowszą ofertę ekologicznych klimatyzatorów.
Zwiększenie temperatury klimatyzacji do 24-26 stopni Celsjusza może przynieść naszej planecie korzyści bez uszczerbku dla komfortu domowników. Klimatyzatory domowe LG zaprojektowano z myślą o wygodzie i zrównoważonym rozwoju. Zużywają one nawet do 70 procent mniej energii(1) i zapewniają szybsze chłodzenie niż modele konwencjonalne dzięki wyjątkowej sprężarce inwerterowej DUAL Inverter Compressor™.
Najnowsze urządzenia marki LG zapewniają przepływ czystego i świeżego powietrza za sprawą wielostopniowego systemu AirCare Complete System™. Utrzymuje on jednostkę wewnętrzną w optymalnej czystości, aby użytkownicy mogli cieszyć się w domu czystym powietrzem(2).
- LG zamierza konsekwentnie wykorzystywać swoje zaawansowane technologie do opracowywania urządzeń gospodarstwa domowego, które przynoszą coraz więcej profitów nie tylko konsumentom, ale i naszej planecie. Mamy nadzieję, że nasze kampanie #CareFor będą angażować ludzi i zachęcać ich do łączenia się w globalną społeczność, aby budować lepsze jutro – podkreślił Lyu Jae-cheol, prezes LG Electronics Home Appliance & Air Solution Company.
Więcej o kampanii #CareForWhereYouLive można dowiedzieć się tutaj.
(1) Na podstawie testów TÜV Rheinland wykonanych zgodnie z wewnętrznymi metodami badawczymi LG porównującymi czas chłodzenia i zużycie energii. Badanie przeprowadzono w komorze o kubaturze 69 m3 (4,3 x 7,0 x 2,3 m) w temperaturze 33°C przy wilgotności względnej wynoszącej 60% z wykorzystaniem klimatyzatora LG ze sprężarką inwerterową DUAL Inverter Compressor (model US-Q242Kxy0) i klimatyzatora LG ze sprężarką o stałej prędkości obrotowej (model TS-H2465DA0). Oszczędność energii obliczana jest poprzez porównanie zużycia energii obu modeli podczas 8 godzin pracy. Szybkość chłodzenia mierzy się na podstawie czasu potrzebnego do schłodzenia komory z 33°C do 26,5°C.
(2) Ultrafine Dust Remover w systemie AirCare Complete usuwa do 99,9% pyłu ultradrobnego (PM 0,1) w ciągu 109 minut zgodnie z testami przeprowadzonymi przez TÜV Rheinland. Filtr antyalergiczny zmniejsza ilość alergenów, m.in. roztoczy kurzu domowego, grzybów i pleśni. Produkt polecany przez British Allergy Foundation (BAF). Funkcje UVnano i Auto Cleaning usuwają z wentylatora do 99,99% bakterii – Staphylococcus aureus, Staphylococcus epidermidis, Klebsiella pneumoniae – zgodnie z badaniami przeprowadzonymi przez TÜV Rheinland na modelach S3NM12JL1GA (SJ), S3NM09AA1MA (SA) i S3NM24K21GA (SK) przy użyciu metody badania LG zgodnej z ISO 20743:2007. Skład systemu AirCare Complete System może różnić się w zależności od modelu.