
Reklama.
Każdy z nas jest marką - powtarzam to, jak mantrę, co i na tych łamach miało miejsce. Niby proste do zrozumienia, a jednak trudno to ugryźć. Bo jakże to - ja, Janek Kowalski jestem marką? - Tak!, odpowiadam, clue całego procesu jest odkrycie jej siły.
Dostrzegłam zainteresowanie mikro i małych przedsiębiorców tematem personal brandingu. Na tym zainteresowaniu zaczęła tworzyć się idea organizowania konferencji dedykowanych właśnie tym, którzy wiedzy z budowania silnej marki potrzebują najbardziej. Stworzył się zespół ludzi, ekspertów, którzy, podobnie jak ja, lubią i chcą dzielić się swoją wiedzą.
Od samego początku aktywnie współpracuję z Ewą Struzik, psychologiem biznesu, która na co dzień specjalizuje się w tworzeniu strategii i komunikacji marki, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz firmy, w jednej z trójmiejskich agencji kreatywnych.
Nie ma co ukrywać, że w obecnym świecie rządzą social media, a wiele marek osobistych buduje swój autorytet właśnie w tym środowisku. Dlatego jedną ze stałych prelegentek jest również Monika Czaplicka, kompendium wiedzy o mediach społecznościowych i niekwestionowany autorytet w tym środowisku.
Osobiście jednak twierdzę, że nie ma silnej marki osobistej online, bez silnej marki osobistej offline. Dlatego w swoich wystąpieniach skupiam się na tych realnych elementach budowania i komunikowania marki, czyli na wartościach.
Ktoś zapyta, po co to wszystko? Mikro i małe przedsiębiorstwa, za którymi nie stoją wielkie i doświadczone agencje PR, swój biznes opierają w znaczącej części na sile marki osobistej. Nie zawsze potrafią jednak tą siłę zbudować, niejednokrotnie nie potrafią tej siły wykorzystać. Po sukcesie pierwszej (kwiecień 2014) i drugiej (październik 2014) konferencji organizowanej w Gdańsku, teraz przyszła pora na Warszawę. Grupa ekspertów z obszaru strategii personal brandingu, nowych mediów, PR oraz marketingu opowiedzą, jak umiejętnie i efektywnie prowadzić komunikację marki osobistej.
Pozostaje mi zaprosić na stronę www.personalbrandingpolska.pl i do uczestnictwa w konferencji, która już 28 listopada br. w Warszawie!